Sunday, March 2, 2014

Tylsaa, paniikkia ja karvaista seuraa.

No huh huh, kun oli tylsa paiva tanaan! Tai eilen, kun nyt on kello yli kahdentoista jo. Piti lahtea niihin levyjulkkarikemuihin muttei jaksettu. Eika miesta huvittanut edes lahtea mun seuraks syomaan, niin kipaisin sitten pikaruokalalle ja nopeasti kotiin taas. Tv:stakaan ei tullut mitaan, kun vasta 11.30 kun uusin Saturday Night Live jakso tuli, mutta mies oli jo mennyt nukkumaan, enka sitten viitsinyt katsoa sita ilman hanta. Rotat taisivat tykata kylla, koska he paasivat kaksi kertaa ulos hakista leikkimaan tanaan. Ensin tietty heidan normaaliin leikkiaikaan, ja sitten myohemmin illalla uudestaan kun kaipasin seuraa ja tekemista. Ja piristyihan siina kun katseli noiden pikkuisten touhuja! Thomas nukahti mun hupparin taskuun, ja narskutteli tyytyvaisena hampaitaan kun rapsuttelin hanen paataan. Rottien hampaiden narskuttelu on siis vahan sama asia kun kissan kehrays. Robert valitteli sita kun en pitanyt hanelle seuraa, mutta meilla oli selkeasti eri ideat tekemisista tana iltana. Han halusi vain istua koneella, eika mun mielesta ollut kauhean kiinnostavaa lukea nettia toisen olan yli, varsinkaan kun aiheet eivat olleet mulle kiinnostavia. Niinpa sitten tympaantyneena vetaydyin olkkariin ja soin tympaantymiseeni purkin dippia. Kylla, luit oikein. Ei ollut mitaan dipattavaa. Olin niiiiin tylsistynyt etta annoin itselleni luvan syoda pelkkaa dippia. Mun isa yllatti mut kerran pimeasta keittiosta syomasta dippia. Han nauroi asialle. Mina nyt vaan satun rakastamaan dippia, oli siina sitten jotain dipattavaa tai ei! Huomenna mulla sitten riittaa tekemista vaikka muille jakaa. Joudun lahtemaan heti aamusta ostamaan tyokenkia tuota Project Wildlife keikkaa varten, ja sitten sielta suoraan mun ensimmaiseen tyovuoroon hoitamaan lintuja! Ja kun tulen kotiin niin yritan viela pesta viela yhden koneellisen pyykkia, jos vaan ne hemmetin kolikot riittaa. Sitten pitaisi tehda laksyja, hoitaa nettikurssin koe pois alta, kayda kaupassa, lukea tiistaina olevaan kokeeseen ja pesta viela rottien hakit kaikenlisaksi. Jotkut noista asioista voi hoitaa maanantainakin, ja todennakoisesti luen siihen kokeeseen vasta sitten. Meille annettiin kuitenkin tarkat kysymykset mita opiskella. Ja se kauppareissukin saattaa jaada maanantaille. Olisi tietysti pitanyt hoitaa jotkut noista asioista tanaan....no, ei voi mitaan. Nyt mulla on kauhee ahky, varmaan teki se dippi tehtavansa. Ja pitaisi viela menna sankyyn makaamaan. Ennustan sellaista paniikkikohtausyota, etta aina kun oon nukahtamassa, niin heraan siihen etten muka hengita normaalisti. Tata sattuu joskus. Olen paniikkihairioinen, ja tiedan etta tama johtuu silkasta paniikista, mutta ihan typeraahan se on. Harmi vaan etten saa oisin ajateltua kuinka typeraa se on, ja joskus valvon pari tuntia toistellen tata samaa; meinaan nukahtaa, heraan, panikoin, rinse, wash and repeat. Niinkun taalla sanotaan. No, nyt laitan itselleni jakson Sex and the Citya pyorimaan niin enkohan saa pian unenpaasta kiinni ja keskityn muuhunkin kun panikointiin tai ahkyhengittamiseen. Oita!

No comments:

Post a Comment