Tuesday, March 25, 2014

Kaikennakosta!

Paatinpa tulla tanne vahan kirjottelemaan ennen kun mennaan nukkumaan. Robert raaputtelee keittionpoydalla raaputusarpoja talla hetkella. Eilen kavin vihdoinkin siella museossa. Valitsin aivan alyttoman upeen valokuvan josta teen mun projektin: Daniel Beltra'n Oil Spill #1. Museossa kayminen yksin ei ollut mitenkaan ahdistavaa. Oikeastaan ihan kiva kayda museossa yksin, niin ei tarvi kuunnella kenenkaan valitusta siita miten joku ei tajua jotain kuvaa tms :D ja voi kulkea omaan tahtiin, ja sain otettua neljan sivun verran muistiinpanoja! Sitapaitsi oli ihan mukava ilma pyorailla kun ei ollut liian lammin muttei kylmakaan. 10 kilometria tuli ajettua yhteensa. Oli kylla aika hikiset oltavat kotiin paastyani. Robert tuli iltapaivalla kotiin toista, ja kaytiin sitten syomassa. Soin aivan alyttoman hyvan wraping! Siina oli vuohenjuustoa, avokaadoa, salaatinlehtea, aurinkokuivattuja tomaatteja, pestoa ja jalapeno majoneestia. Onko mitaan parempaa? Tuo sandwich shop missa kaytiin on ehka mun uus lemppari. Ollaan kayty siella vaan kerran aikasemmin. Kaytiin sitten myos Hess-panimolla kaljalla, kun se on siina samassa kulmassa kun tuo sandwich shop. En ole vielakaan maistanut olutta Hessilla josta en pitaisi! Hessista mentiin viela parin muun olutpaikan kautta ja sitten kotiin. Nyt on muuten tiistai, ja olin saastanyt tan entryn kun en saannut kirjotettua tata kokonaan kun mentiin sitten nukkumaan. Sunnuntaina olin toissa Humane Societylla, ja mun oli tarkotus opetella niita paperihommia, mutta tietty ne ketka olivat tulleet paikalle jo yhdeltatoista oli jo ominut itselleen ne hommat, niin mut sitten lahetettiin aitaukseen jossa oli kolme koiranpentua :D En valita! Vietin sitten mun neljan tunnin tyovuoron koiranpentujen pusuteltuna :D Oli kylla ihanaa vahan rapsutella koiria! Ja paljon asiakkaita oli joilla oli kysymyksia ja oli ihan kiva olla siina kaikkien keskella vastaamassa kysymyksiin ja sellasta. Kun olin lahdossa kotiin, soitti Robert ja ilmoitti huomanneensa pankkikortin olevan kateissa. No, mina ehdotin etta olisikohan se ehka jaannyt Toronadoon edellisiltana, ja Robert kaski mun menna sen kautta kotimatkalla. Minahan kavin sitten siella, ja heti kun tulin ovesta sisaan, oli baarin takana oleva tytto kaivelemassa Robertin pankkikorttia laatikosta :D Jain sitten siihen yhdelle ja juttelemaan hetkeks. Oli ihan rentouttavaa olla baarissa yksin, tai kun kello oli vasta 6 eika siella ollut kovin montaa tyyppia. Menin sitten kotiin ja illemalla katsottiin Robertin kanssa The Office'a. Eilen kaytiin taas vahan ulkona, kun molemmilla oli vapaapaiva. Kaytiin pelaamassa peleja taas, ja sitten Toronadossa, TAAS, ja thaimaalaisella. Herkkua! Loppuilta menikin sitten rottien parissa, katsoen lisaa The Office'a. The Office on kylla ihan paras. Pystyn katsoa taman sarjan lapi vaikka kuinka monta kertaa. Juuri paastiin kolmanteen tuotantokauteen. Tanaan katsotaan vaan leffaa. Robert vuokras Thor kakkosen. Saa nahda onko se minkaanlainen. Huomenna mulla on taas toita, meen Project Wildlifelle hoitamaan lintuja. Tosin en ole ihan varma siita etta mita mun pitaisi tehda siella. Toivotaan etta joku kokeneempi on paikanpaalla opastamassa meita alottelijoita. Ainakin ma tiedan etta taululla lukee mita kukin on tekemassa, ja etta lintujen hakeissa lukee kuinka usein niita pitaa ruokkia/laakita, jne. Aika hyvin tuolla kylla yleensa lukee nuo tehtavat. Mun pitaisi myos vahan tehda noita mun PW:n tehtavakirjan tehtavia. Tulikin muuten villielaimista mieleen etta meilla kavi OPOSSUMI (vai onko ne pussirottia suomeksi?) tassa takapihalla! Kavi ihan tassa meidan takaovella :D Ja sitten kiipesi naapurin portaita pitkin ylos, kunnes se sitten huomasi ettei siella portaiden paassa ollut mitaan kivaa, ja kiipesi alas ja kontysteli menemaan tuonne etupihalle. Sain siita ihan kuvankin :D Oli tosi iso opossumi. Robertia pelotti. Mua ei. Ei elaimia tarvi pelata jos ei niita saikayta tai mene liian lahelle. Itse olin aidan toisella puolella kuvaamassa, niin ei opossumi pelannyt enka minakaan :D Nyt meen leikkimaan Roger- ja Fredrick-rottien kanssa. Oli Sam ja Thomas tassa sangylla tunti sitten. Ihan hyvinhan se meni, mutta mulle ehdotettiin etta jos me vietaisiin Sam leikattavaksi. Pitaa katsoa mita tuo tili sanoo. Toki siita voisi olla hyotya! Thomaskin alkaa olemaan siina iassa ettei leikkaaminen enaa kannata, niin parempi vieda Samppa sitten lekurille. Mutta nyt meen, ettei pojat tylsisty liikaa. Morrrjens!

No comments:

Post a Comment