Thursday, March 20, 2014

Laiska? Saamaton? Ehka vahan.

Arvatkaa kavinko siella hemmetin taidemuseossa eilen? No en tietenkaan kaynnyt. Robert meni vasta neljaks toihin, ja niin tyytyvaisena nukuin vihdoinki pitkaan ettei siina enaa sitten viitsinyt lahtea mihinkaan. Museotkin menee kiinni tyyliin viiden-kuuden aikaan, niin ei siina olis kauheesti kerennyt analysoimaan mitaan tauluja. Jaa nyt vahan viimetinkaan taa mun museovisiitti, silla se projektin aihe pitaa palauttaa tiistaina. Ma voisin kayda huomenna tai lauantaina, mutta ongelmana on se etta Robertilla on vapaapaiva huomenna ja sitten lauantaina paasee han toista tooooosi ajoissa. Mutta toisaalta, ehka ma heraan vahan aikasemmin lauantaina ja meen sinne museoon heti kun se aukeaa! Siinahan on idea! Katsotaan nyt. Voihan olla etta huomenna saan tuon miehen mukaani sinne museoon. Taas ollaan viime minuutissa liikkeessa...aina taa on tallasta :D Hyva opiskelija taalla hei, tyomoraali 0. Toista puheenollen, olisin muuten mennyt sunnuntaina, ja kovasti suunnittelinkin sita reissua siirrettavaksi sunnuntaille, mutta muistin etta ma oon toissa sillon! Sanoisin etta tulkaa adoptoiminaan elaimia multa sunnuntaina, mutta eihan teista kukaan ole taalla. Hoh. Pitaa varmaan sanoa tutuille etta tulkaa moikkaamaan ja katsomaan karvakavereita sunnuntaina! Mun pitaisi laittaa itseni jollekkin vuorolle tuonne toiseen tyopaikkaan kans, mutta kun en tieda etta miten nuo Robertin tyot on ens viikolla, niin en oo viitsinyt viela. Mutta kohtahan sinnekkin pitaisi menna, ennen kun unohdan etta missapain kroppaa puluilla on se ruokapussi ja sen sellaset! Mun pitaisi ehka oikeesti omistaa tama viikonloppu kokeisiin lukemiselle. Mulla on tiistaina kahdet kokeet. Tiedan etta yhdet niista tulee menemaan tosi hyvin, ja ne toiset sitten huonommin, silla unohdan aina lukea maaratyt kappaleet kirjasta. Huoh. Ei taida taa geologia oikeen olla mun alaa muutenkaan. Sitten sunnuntaina on nettikurssin kokeet. Niihinkin tulisi tietysti lukea. Tai edes lukea ne kappaleet. Yleensa luen ne kerran, samalla kun teen laksyt, mutta naa viime laksyt on olleet niin helppoja etten oo edes vaivautunut lukemaan niita kappaleita. Alkaa taa koulunkaynti vasyttaa kun oon kaynnyt tata samaa koulua melkeen 5 vuotta! Nyt kun pitais hommata se laakarinaika niin saatais nuo paperit lahetettya! Ollaan siis viittavailla valmiita. Tuntuu etta sanon noin KOKO AJAN kun joku kysyy, mutta ollaan ihan oikeesti. Robert on tayttanyt paperinsa, me vaan laitettiin pari juttua vaariin, niin ne pitaa tayttaa uusiks, mutta oikeestaan vaan se mita tarvitaan on etta kayn uudessa laakarintarkastuksessa kun toi edellinen lomake meni umpeen ja siina samalla sitte mun TB-kokeen tulokset. Mut ei se mitaan! Onneks mulla on viela tallella paperi jossa lukee nuo eri vaihtoehdot etta minne laakareille menna. Taa asia aiheuttaa mulle kamalasti paansarkya. On vierinyt melkeen vuosi siita kun haettiin nuo paperit. Mutta oon paattanyt etta nain tulevan yksivuotishaapaivan kunniaksi, naa paperit saa luvan aloittaa matkansa kohti mun virallista Kalifornialaistumista :P ETTA NAIN. Nain oon nyt paattanyt. Ja tassa on viela pari viikkoa aikaa, etta siina ajassa MEINAAN IHAN OIKEASTI saada naa paprut postiin. En enaa sen jalkeen halua naha niita enaa koskaan :D Toivon etta paastaan heti haastatteluun, ettei tarvi lahetella lisaa mitaan helvetin papereita enaa. Mutta eikohan taa tasta. Nyt pitaa paastella noita poikia ulos, kun niitten pitaa totutella toisiinsa. Sam on nyt tanaan 10 viikkoa vanha, eli saman ikanen kun Thomas oli kun haettiin hanet kesakuussa. Nopeetahan nuo kasvaa :( No joo. Mutta ma lahden rottailemaan ja sitten ruokailemaan, ja sitten pussailemaan mun miesta. Kun se tulee kotiin. Tarkeaa! ps. laitan nyt lisaksi kategorian vihree kortti, niin voitte sitten seurailla miten se homma edistyy. "edistyy". haha.

No comments:

Post a Comment