Thursday, June 23, 2016

Verhoja ja maustepurkkeja.

Tanaan oli mun fammun muistotilaisuus. Olin kirjottanu pienen jutun luettavaks. Musta se oli tosi huono. Harmittaa nyt ehka vahan etta niin huonon tekstin laitoin, kun serkku kerran kirjotti jutun missa oli osia sen paivakirjasta jopa. Mutta eihan se oo mikaan kilpailu, etta turha miettia tallasia. Mut sita vaan, etta tuntuu etta mun yritti olla sellanen crowd pleaser. Mutta halusin etta edes joku nauraa tai hymyilee kun kuulee sen mun jutun, koska mun fammusta on paljon hauskoja muistoja, ja se oli sellanen hassu tyyppi. Haluaisin ainakin ite muistaa fammun hymyillen, ja varmasti monet muutkin. Etta kiva jos joku sai hymyn huulilleen. Isa lahetti pari kuvaa, oli fammusta tosi kaunis kuva laitettu esille. Pyysin kopioa kuvasta. Mun kukat on vahan rupsahtaneen nakoset. Kastelin niita toissapaivana, mutta ei siita tainnu oikeen olla apua. Harmi etta just tanaan ne on erityisen surkeen nakoset. Koska saatiin vihdoinki siirrettya tuo mun lemppari hylly tahan olohuoneeseen, pistin fammun ja faffan kuvan heti hyllyn ylapuolelle komeilemaan. Siina on myos kuva Robertin vanhemmista. Ihmiset aina kysyy etta onko mun fammu ja faffa mun vanhemmat ja sanon aina etta mitas luulet, kun noi Robertin vanhemmat ei nayta noin vanhoilta ja Robert on mua vanhempi, ja perheestaan nuorin, nii luuletko etta mun vanhemmat on noin vanhoja :D Pitais varmaan saada omista vanhemmista kuva joka laittaa naytille! Ilmeisesti ihmiset ei laita kuvia isovanhemmistaan esille, mutta mulla nyt vaan on niin huiput sellaset etta taytyy esitella.

Tasta hyllysta tulikin mieleen, etta siina komeilee fammun vanhat maustepurkit. Ne on ollu mukana kuvioissa siita asti kun olin ihan pieni. Jessicakin tais ottaa muutaman naista, niita oli tosi monta, eri mausteille. Mulla on neilikka, valkopippuri ja inkivaari. Harmi, ettei meilla ikina osteta mitaan noista mausteista niin niissa ei tuu koskaan olemaan mitaan. Meilla ei edes kayteta valkopippuria koskaan. Mutta tuossa nuo on ylpeena esilla, ja se on musta hyva juttu.

Tasta onkin hyva jatkaa Keskiverron Home Makeoverin suunnalla; eilen Robert vasas yhta lamppua joka oliki helpompi koota ku mita luulin. Ja se reippaana vaihteli taalla lamppuja. Heilutteli vasaraaki toissapaivana kun piti yhden ison julisteen paikkaa vaihtaa. Nyt on komee olohuone. Pitais vaan saada ylimaaraset jutut pois tielta niin on kaikki hyvin. Tuolle ruokailutilalle en tiia mita teen, se on niin masentavan nakonen.Ankee ruokapoyta, pyora ja yks hylly ja poydalla on kaikkee paskaa; leivanpaahdin, vedenkeitin ja radio. Ne ei mahu mihinkaan muualle. Nii ja nyt uus lamppu. Pitais hankkia joku kiva poytaliina, ja ikkunoihin ois kiva saada verhot. Mulla oli verho tuohon ruokailutilaan, mutta verhotanko tais menna. Tosin nyt kylla olis yks ylimaaranen verhotanko, pitaa kokeilla. Ehka siitaki tulee kiva. Oon varmaan jo sanonu, mutta olis verhot olohuoneeseenki mutta ne on tosi pitkat eika oo tarpeeks pitkaa tankoa edes. Blooo. Ollaan asuttu tassa yli 6 vuotta ja nyt vasta teen kaikkee tallasta. Valilla on hyva vaha jarjestella uusiks. Innostuu sitten tekemaan muutakin. Esim, laittamaan verhoja :P

Tanaan triviaa ja pyykin pesua ja sellasta. Voi perse ku en tajunnu heittaa sita ruokailutilan verhoa koneeseen, oisin hoitanu senki homman nyt samalla sitte! :(

No comments:

Post a Comment