Thursday, November 17, 2016

Yleista paskanjauhantaa.

Oottelen tassa Robertia kotiin, niin tassahan voi vaikka napytella jotain blogientrya samalla. Ollaan menossa parin tunnin paasta syomaan. Kattelinki sita niitten menyyta, niin muistin etta niilla on nykyaan joku ihan varteenotettava mustapapuburgeri. Oon aikasemmin kokeillu. Ei se ollu yhtaan paskempi. Ou jee. Bubsuki paasee lepopaikalleen (Bubsu, eli Sam <3) Sen laatikko on nyt koristeltu ja laitoin sille pienen tekstin siihen paalle, niinkun tapana on. Robert osti kukkia aitilleen ja kortin. Me ollaan yleensa maailman paskimmat synttarivieraat ku ei voida edes aidille vieda kukkia tai korttia :D Mutta ei tanaan! HAHAA!

Oon viime aikoina antanu otsatukalle kuulkaas kyytia oikeen kunnolla. Tukka lentaa tuolla meian vessassa aina parin paivan valein. Tai silta tuntuu. Nyt kun mun hiukset on kasvanu niinki paljo etta ne alkaa peittaan korvat, alko toi sivuotsis vahan vituttaa, niin piti hankkia uus look ilman etta hairitsee hiustenkasvatusta. Eli uudet otsahiukset. Eli ne vanhat otsahiukset, koska en tiia miks aina annan sivuotsikselle mahdollisuuden kun tiian etta se nayttaa ihan pierulta kun mulla on tallanen hehtaari otsa ja tunnen oloni kaljuks silleen. Nyt naa hiukset on muuten aika dorkan nakoset, mutta ainaki kun on pipandeer paassa, niin nayttaa naa otsahiukset ihan jarkevalta :D Ei se mitaan, koska taalla alkaa oleen pipokelit kohta muutenki. Tosin olin tassa yks paiva toissa 34 asteessa pipo paassa...

Mun vanhemmat oli lahettany pakettia tannepain eilen tai toissapaivana. Eli ens viikolla varmaan saa kayda hakemassa postista. AAAHHH. Siina pitais olla kaikkee hyvaa ja kivaa, mutta myos joululahjoja. Tai, kivojahan ne joululahjatki on :D Ja hyvaa, kun niista paketeistaki varmaan loytyy jotain herkkuja. Mut jee! Oon tassa ite meinannu alkaa pikkuhiljaa joka palkasta ottamaan vahan rahaa joululahjaostoksia varten ja ostella vahan jotain joka viikko. Yritan ihan oikeesti saada tana vuonna aikaseks paketin Suomeen. En viime vuonna enka sita edellisena tainnu lahettaa mitaan, mutta muuten oon kylla aina. Jessican joululahjat oon tainnu jo loytaa, ja Robertillekki oon jo keksiny yhen; KAHVINKEITTIMEN. Se epatoivosesti keittelee purukahvia pannulla, ja ei meinaa kahvinsuodattimet auttaa kun se yrittaa kaataa niita kahveja mukiin. Eri asia jos ois sita sellasta instant kahvia, siihenhan ei tarvi ku lisata se kuuma vesi, mutta taa on ihan siis sita sellasta suodatinkahvia, etta pitais melkeen olla se keitin. No, nyt pukki on meinannu tuoda sellasen :P Toivotaan etta mies yllattyy. Mun vanhemmat oli ostanu sille sen pelin mika ite olin ensin meinannu ostaa sille, mut kiva et ne osti sen, koska nyt se on viela enemman yllari! Se on sitapaitsi tainnu unohtaa etta me ei muusta puhuttukkaan hetkeen ku siita pelista ja miten paljo me molemmat haluttiin pelata sita. Mika on tassa tapauksessa hyva juttu! Pitais ite kylla keksia sille viela jotain muuta, ehka jonku kivan vintage Disneyland julisteen tms, koska tiian etta se on kuolaillu sellasten peraan. Myos sukkia :D Ostan sille ihan varmasti sukkia. Apua, yleensa keksin sille maailman parhaat lahjat. Onko taa nyt oikeesti tassa; joku helvetin kahvinkeitin, sukat ja juliste? Aika heikot lahjat. Ja mitas rotille sitte? Ja Edithillekki pitais hankkia jotain kivaa luettavaa. Ajattelin elaintarhasta jonku hauskan opettavaisen elainkirjan tai jos Puppe-kirjoja loytyis jostain (eli Spot, englanniks.) Aiti ja isa taitaa nyt jaada ilman lahjoja. Paitsi isalle on kylla t-paita. Oiskohan meilla toissa mitaan mista mamma tykkais? Jessica saa luvan auttaa tassa.

Kuulin avainten kilinaa, mut ei se ollukkaan Robert. Se oliki joku naurava jaba joka on matkalla ylakertaan. Jaha.

No. Eikohan tassa olla horisty ihan tarpeeks. Kumma kylla ettei sita ukkoa oo nakyny, mutta jos oikein veikkailen niin siella taitaa olla moottoritiella ruuhkaa. En yhtaan ihmettelis. Mulla taas alkaa olla mahassa ei-niin-ruuhkaisaa, eli nalka alkaa vaivata. Joko on aika lahtea syomaan?

2 comments:

  1. ihan hyvät lahjat miehelles, tarpeelliset ! mä ostin jonku shoeshine-paketin että sen kaks kertaa vuodessa kun se käyttää "tanssikenkiä" ni voi lankata ne siistiks :D

    ReplyDelete
  2. ja tarpeellisethan on siita kans hyvia, kun ne on aina sellasia mita ei ite koskaan halua ostaa itelleen :D Robert taas vois hyotya itse tanssikengista, ettei tarvi paskasilla tyokengilla lahtea mihinkaan haihin tms :D

    ReplyDelete