Saturday, November 26, 2016

Marraskuun parhaat.

Harvemmin tulee tehtya tallasia postauksia, vaikka aika usein mieli kulkee vaiheissa jolloin joku tietty elokuva, tai levy tai jopa ruoka tulee kulutettua ihan loppuun. Tassa siis muutama tallanen marraskuun lemppari, mihin oon viime aikoina keskittany tykkaamiseni:

Tama blogi on mun lemppariblogi talla hetkella. Kaikki lapsuuden muistot loytyy taalta :D Ja taa on tullut pari kertaa tarpeeseen muutenkin kun oon yrittany Robertille selittaa jotain lapsuuden juttuja. Varotan; jos nyt avaat linkin, niin todennakosesti selaat blogia viela tunnin paasta. Ehka kahden, jopa..

Tama youtube kanava jossa Kanadalainen mutta Japanissa asuva englanninopettaja valaisee eri kielista, mista ne tulee ja ketka niita puhuu. Ja ite kun oon tallanen lingvistiikkanortti, niin voin kattoa tata koko paivan. Mita oon muuten tehnykki tassa aamu kahdeksasta, ja kello on nyt 10.42. OHO. Sama mies pyorittaa myos GEOfocus-kanavaa, missa aiheena on maantieto, ja sekin on sellanen norttaysaihe mulle, niin etta tuntejahan tassa tulee kulutettua!

Tama albumi joka tassa on nyt siis youtuben playlist muodossa, koska sita ei voinnu jakaa spotifysta bloggeriin. Ei oo mikaan salaisuus etta taa on mun taman hetkinen lemppari, koska oon sita hehkuttanu kaikkialla. Lemppari biiseja on You and Me (But Mostly Me), Turn It Off ja Baptize Me, joka on muuten ihan alyttoman sulonen biisi :D Koska se on niin sellanen innocent mut sit kans vaha likanen samalla :P Sillon kun ensimmaiset kerrat kuuntelin tata albumia, ja varsinki tota Baptize Me biisia, nii jostain syysta tuli sellasia pienia pisaroita silmakulmasta....Mita lienee, roskia silmassa :D Miks oon tallanen tirauttelija?

Siina oli pari tuollasta juttua mita en nyt saa paastani millaan pois. Mutta ei kait niita tarvikkaan sielta heittaa ulos ihan viela.

No comments:

Post a Comment