Tuesday, January 16, 2018

Ei hyva.

Blaaa. En oo jaksanu kirjotella vaikka kaikkee ois. Oli yks paiva kiva treffipaiva, ja siita halusin kirjottaa (mut ehka kirjotinki. En tiia. Mielessani ainaki kirjotin!) ja en edes muista enaa millon se oli ja mita me tehtiin! Mitakohan helvettia. Ja sit kaikkee muuta. Rotat kavi elainlaakarissa, kayty asioilla jne jne jne jne.


En ehka viihdy enaa tassa liikkeessa, ku mun on jotenki tosi vaikea asennoitua siihen ettei mun mielipiteilla oo enaa mitaan vaikutusta yhtaan mihinkaan, ja etta mulla ei oo esim. omaa laatikkoa mihin voin laittaa tavaroita ja etta joudun tuoda lounaan mukana ja jos haluan kuumaa vetta, joutuu lahtee Starbucksista ruinaamaan (ainaki se on ilmasta) ja jos tekee evasleivan nii majot joutuu kayda hakeen samaisesta paikasta (Targetin oma ruokamaailma, missa on Starbucks ja Pizza Hut.) Ei oo jaakaappii tai mitaan, nii kaikki evaat pitaa olla sellasia mitka ei mee ihan heti pilalle. Nyt on jo viikko 3, ja taalla vielaki koko ajan muuttuu ja vaihtuu asiat. Se on ihan vitun rasittavaa tulla pari kertaa viikossa tanne ja joka kerta kaikki on ihan erilailla ku edellisella viikolla. Pahinta oli ku olin taalla useamman kerran viikossa, nii JOKA PAIVA oli jotain erilailla. Meen torstaina kyseleen jos paasisin yhteen paikkaan lahempana kotoa. Se on vissiin tallanen poydan-alla-diili kans. Ainaki niin yks kaveri sano, ku se oli ite hakenu sinne kans, mut ei paassy koska se ei saannu sovittua aikatauluja sen toisten toitten kans. Minapa kokeilen. Se nainen siella paikassa on tosi huippu, ja se tietaa mut ja Robertin koska kaydaan siella aina sillon tallon. Et ainaki on kokemusta paikan tuotteista :D Ma toivon et sielta heruis jotain tyota. Se paikka on ollu siina jo aika kauan, et kylla niilla asiakkaita kay. Sais sit ehka enemman vuoroja tai palkkaa. Mut kait ma tassa oisin viela. Tosin vahemman!



Vanhempien paketti tuli ainaki. Oon syonny lammin kuppeja, ruisleipaa ja hapankorppuja oikeen kunnolla. Ja muutaman dipinki oon kerenny jo vetaa. Yhen sulatejuuston avasin, et se pitais varmaan syoda pois aika nopeeta, ku niilla oli aika traumaattinen matka niilla juustoilla. Kivoja lahjoja tuli kans. Sain Jessicalta suihkusaippuan Body Shopista (meillaki on Body Shop taalla, mut se on keskustassa, Horton Plazassa, ja Horton Plaza on perseesta. Ja mista tietaa onko sita edes siella, ku kodittomat on vallannu sen ostoskeskuksen nii siella on moni paikka menny kiinni) ja oon kayttany sita heti siita asti, ja sit sain myos kaks Body Shopista jotain sellasta kylpyyn laitettavaa hommaa. En oo niita kokeillu viela, mutta kummatkin tuoksuu hyvalle! Ja Jessicalta tuli sit viela Lushin sellanen jelly kasvonaamio. En oo ennen kayttany mitaan tollasia tokotteja, ja tykkaan tasta :D Saatiin yhteiseks 3 levya Fazerin suklaata Jessicalta. Sit mun vanhemmilta Robert sai kaks bandi paitaa ja se tykkas niista tosi paljo, ja sit ma sain uudet alkkarit, talvitakin (koska se on kylla oikeesti ihan liian paksu mihinkaan muuhun kayttoon), sukat ja legginsit. Ma en tosin kayta legginseja, nii ehka ne mahtuu jollekki muulle kuka sellasia harrastaa. Musta ei tuu koskaan legginsien kayttajaa, valitettavasti. Sukkia oon jo kayttany ja alkkareita myos ja sita takkiakin. Tosin sillon ku sita ois tarvinu niin ei nakyny pakettia ja sen jalkeen on oikeesti ollu ehka vaha liian lammin. Oon sita silti laittanu paalle :D Se meinaa myos sita etta sai vihdoinki laittaa joulukuusen pois.


Bloo. Ma en nyt oikeen tiia mita muuta tahan lisais ilman etta tarvii alkaa avautumaan ja nyt en jaksa. Sellasta tosin voin sanoa, etta oon paattany olla ilman kuukautisia ens kuusta lahtien. En oikeen tiia miks yleensakkaan pidan sen hormoonivapaan viikon, ku sita ei oo mikaan pakko pitaa. Mun yks kaveri puhu siita kun se ei pida sita hormoonivapaata viikkoa ku ehka kolmen kuukauden valein, koska silla on endometriosis nii kuukautiset on ihan hirveet. Mulla taas saattaa olla PMDD, mika talleen bluntly meinaa sita, etta kun mulla on kuukautiset, voisin suunnilleen tappaa itteni. Niin etta oon tullu siihen tulokseen etta parempi vaan olla ilman menkkoja, nii voi sit ite paremmin :D Kaikilla on mukavampaa ilman kuukautisia. Nii ja sit saastyy rahaa siteissa! Tosin saastan jo niissa aika paljo koska ostan ison pakkauksen kerrallaan ja siita riittaa monta kuukautta. Mut talleen saastyy viela enemman! Tarvii viela harvemmin ostaa noita isoja pakkauksia.


Joo'o. Nyt aattelin kattoo vaha Netflixii ku otin lapparin mukaan. Jos taa toinen wifi toimii. Netflixia ei voi kattoo ostarin wifilla, mutta yhella toisellapa voi!



No comments:

Post a Comment