Friday, December 2, 2016

Lammin kuppi on jattanyt kylmaksi poissaolollaan.

Oho. Nyt onki jo joulukuu. Mun vanhempien paketin oli varmaan tarkotus tulla just sopivasti joulukuun aluks perille, mutta kuinka ollakkaan! Koko pakettia ei oo nakyny viela! En siis yhtaan ihmettele jos ei tullu viime viikolla, kun oli tuo Thanksgiving ja kaikkee, mut nyt on jo seuraavan viikon perjantai, joulukuun toinen paiva, ja toki hieman huolestuttaa paketin kohtalo. Siina oli meille joululahjoja, ja muutakin. Esim. mulle uudet shortsit mita oon kaipaillu jo hetken aikaa, kun mulla ei nyt enaa oo kun kahdet. Mun lempparit katos johonki, ties vaikka joku paska pyykkivaras taas kaynny asialla. Ja nama mitka nyt on jalassa ei oo enaa kivat kun niista meni henkselit rikki ja muutenki alkaa taa tallanen high waist kyllastyttaa kun ei mun maha mahu sellasiin. Ei kaiken tarvi olla korkeavyotaroista koko ajan. Sit siella oli Lammin Kuppeja myos, ja niita kaipailisin kun ne on niin katevia tyoevaiks ja muutenki ku taalla kotona on arktiset olosuhteet niin niilla lampimilla kupeilla olis just kiva lammitella koti-iltana. No. Toivotaan etta nyt tulevat perille. Kyllahan noissa isommissa paketeissa voi menna jonkun aikaa. Pitais itekki laittaa pakettia, mutta se ei taida kylla tulla perille jouluks sinne Suomeen :D Mut ei kait se haittaa. Kunhan nyt tulee jotain avattavaa. Keksittiin Robertin kans lahja meidan aideille. On isalle yks paita ollu taalla jo 2 vuotta, niin se olkoot nyt sitten sen lahja, ja Robertin isa halus vaan 6packin inkivaarijuomaa, mutta ei kumpikaan tiedetty etta mitas meidan aideille vois hankkia. Robert keksiki sit ihan hyva idean niin nyt ei muuta kun toteuttelemaan sita! Sen bonukset tuli eilen, niin nyt voin alkaa ostelemaan niita joululahjojaki. JEE! Sunnuntaina heti kauppoihin toitten oheessa.

Mun juontokeikka tiistaina meni ihan alyttoman hyvin!! Sain jopa ite ne vehkeet asennettua :D On ennen joutunu aina kysymaan joltain. Robert siis autto vahan, mut ei sekaan oo ennen oikeen osannu. Joku kiva trivaa pelaava tyyppi tuli kylla sit yhessa vaiheessa saataan mikrofonin volyymia ku en ite tienny etta mista se laitetaan. Siina mikserissa ku on noita nappeja ihan liikaa...Mut silti. Mut alotin sopivissa ajoin, ja lopetettiin myos sopivissa ajoin. Ja matemaattisen osionki hoidin ihan omin avuin, ilman Robertin matemaattisia talentteja. Woohoo! Hieno suoritus. Robertki sai pelata kerranki, koska ma en kirjottanu ite niita kysymyksia. Pyysin vaan sita juontajaa lahettaan mulle jotain kysymyksia, ja niin se teki. Kivaa!

Ollaan menossa vissiin asioille nyt ku Robert tulee kotiin. Mika ois tosi kiva, koska haluan vaha paasta kotoa pois. Meilla on nyt taas Netflix, jee, niin oon sit tietenki kyylanny sita koko paivan. Alotin, nain talleen miljoona vuotta myohassa, Dexterin. Sehan on ihan ok sarja. Paljo tuttuja muista sarjoista on nakyny!

Joo'o. Vahan paalle kahen kuukauden paasta minakin oon 30. Pitaisko alottaa joku countdown?

No comments:

Post a Comment