Tuesday, December 6, 2016

99.

No, ei se sit ollukkaan niin hankalaa ja epamiellyttavaa se velan maksu. Paitsi tietty tama sisko saapu paikalle taas paljo aikasemmin ku tarkotus oli, mika on super arsyttavaa. AINA. Mut silti. Se oli rauhallisella tuulella, eika raivonnu. Sen miesystava oli dumpannu sen edellisena iltana. Mutta tervemenoa, sanon mina. En tiia mista se noita luusereita kaivaa. Kyllahan niitten kans tulee toimeen, mutta niissa on mun mielesta aina jotain vikaa :D Niinku talla esim. oli joku miljoona lasta.

Saatu kaikki hommat hoidettua. Siis niinkun vuokrat ja naa. Ja kaytiin oikeen kunnolla kaupassaki, nii kotoa loytyy jopa syomista! Hurraa! Ei tarvi valita syoko pastaa vaiko pastaa :P Ja oon jopa syonny aamupalaa joka paiva. Tosin alkaa aina vaha oksettaa sen jalkeen, etta pitaa varmaan lopettaa aamupalahommat. En yleensa kylla edes syo aamupalaa. Me ostettiin nii paljo kaikkee mita ei olla hetkeen voitu ostaa, etta unohan koko ajan mita kaikkee kivaa siella kaapissa oikeen on. Esim. soyrizo! Ja nyt unohin muuten muistuttaa Robertia siita etta tuo mulle sita vegaanista kalaa. No, ei voi mitaan. Nyt pitais Raen rontgen ja joululahja ostokset hoitaa viela pois alta. Yhen oon jo ostanu, ostin toissapaivana Jessicalle joululahjan. Tulispa ne meianki lahjat joskus, mutta posti ei yhtaan taaskaan valaise etta missa paketti menee.

Juonnan triviaa taas tanaan. Juontaja oli pyortyny viikonloppuna ja loynny naamansa seinaan ja sit viela loukannu polvensa ku se kaatu. Toivottavasti triviapelaajat ei oo ihan taysin kyllastyny muhun kun nyt oon juontanu kaks viikkoa perakkain. Perakkaisista toista puheenollen, sain huomiselle randomin vuoron. Oon siis kolmatta kertaa huomenna toissa talla viikolla, ja sehan sopii oikeen hyvin!

Kivana bonuksena pomolta ja sen miehelta sain tallasen kameralinssipaketin, mitka voi laittaa puhelimeen kiinni tai koneelle. Niitten kans oon varkkailly ja en tiia miten joku paskalla kameralla kuvaaminen voi olla nii hauskaa :D Mutta onpa kuitenki. Nyt vahan "tyojuttuja" eli uutta triviaplaylistia vasaamaan :P Aattelin etta siihen pitaa laittaa jotain Suomalaista ku kerran tanaan on itsenaisyyspaivaki ja kaikkee!

No comments:

Post a Comment