Saturday, December 17, 2016

Lippu liehuu ja joulu tulee.

Hej hej. En oo hetkeen kirjotellu niin aattelin vaan tulla sanomaan just siita :D Oon ollu toissa melkeen joka paiva, ku pomolla on kaikkia tilauksia mita sen pitaa teha ja sit putiikkiinki tarvii lisaa tavaraa, nii ma oon sit ollu siella kaupalla. Se onkin sit kustantanut mun jouluostoksia ja myos Raen elainlaakarireissuja! Ja on muuten kaynny aika halvaks tuo ulkonakayntiki ku ei oo jaksanu. Miks muuten en oo bloggaillu, koska kun tuun kotiin Robert on jo kotona niin en kauheesti pyori koneella enka edes jaksais. Edithille ostin jo joululahjat, ihan vaan jotain pienta, sellasen rusettipinnin toista, ja sit hauskan aakkoskirjan englanniks. Jessicalle ostin jo ajat sitte yhen lahjan, jotain lisaa haluaisin siihen kylla hankkia viela. Robertille on yks lahja, pitaa nyt nopsaa vaikka tanaan tilata jotain lisaa. Aidille keksittiin lahja, niin pitaa se toteuttaa. Rotille nyt kerkee hankkia millon vaan ku oon toissa. JJJAAAA Robertin sukkaan oon keksiny just asken kaikenlaista. 

Oltiin eilen kattoon Rogue One!! Tykkasin ihan hulluna. Jyn Erso oli maailman ihanin nainen. On kaverin synttarit, nii sen aiti tarjos sille, sen siskoille ja lahimmille ystaville leffaillan. Popcornit ja limutki sisalty tahan tarjoukseen. Mut en taida enaa ikina syoda sita popcornivoita teatterissa koska eilen tuli nii huono olo, etta heti leffan jalkeen piti paasta makaamaan. Sit sellanen juttu, etta ku mulla on megalofobia, eli monet isot jutut ahdistaa, niin oli ihan jarkyttavaa kuinka lahelle sellasta jumalattoman isoa lippua me parkkeerattiin. Tiian etta niita on olemassa isompiaki lippuja, mutta en oo ite ollu noin lahella noin isoa lippua ikina. Sit siella tuuli inhottavasti viela, nii se liehu oikeen sillee nayttavasti ja alko ahdistaa ihan kamalasti. Ku tultiin sielta teatterista oli pakko kattoa alaspain etten nakis sita lippua, ku sillon tuuli viela enemman ja naki oikeen kuinka giganttinen se lippu oli. Tulee sellaset ikavat kylmat vareet pelkastaan siita etta kirjottelen tasta asiasta. Hyi oikeesti. Robertia nauratti, koska sehan on "vaan" lippu ja niita on isompiaki. No, toivottavasti ei ite tarvi koskaan naha niita isompia lippuja :D

Etta sellasta, talleen semi lyhyesti. Ai joo, ostin meille ensimmaista kertaa joulukuusen! Feikin, tosin. Tollaset havupuut on myrkyllisia rotille, niin tekokuusella on mentava. Mut ei se mitaan, eipahan varise, ja sen saa joulun jalkeen pakettiin ja sit on ainaki ens vuodelle taas kuusi :D Oli pakko ostaa, ku meille aina keraantyy jotenki noita joulukoristeita, ja sit sain toista viela vaikka kuinka monta koristetta. Ostettiin viela candy cane'seja jotka laitettiin sinne puuhun, ja sit ku toissapaivana mun vanhempien lahettama paketti vihdoinki saapu, niin saatiin siihen valotki! Tosin haluaisin viela toisetki, niin ku jaksan kayda Ikeassa tassa joku paiva hakemassa glogia niin nappaan mukaan toisetki valot. Nyt on paketit kuusen alla, ja Molly tuossa jo kaviki vaha "avaamassa" yhta omista paketeistaan. Voisin teha niinku siita mun vanhempien lahettamasta laatikostaki ihan oman tekstin ku sen saamiseen meni melkeen viikko sen jalkeen ku se tuli tanne San Diegoon ja sen sisaltoki oli ihan loistava. Mut nyt meen kylla. Festerin timer piippaa kohta, etta se pitaa laittaa takas hakkiin ja oon tosiaanki menossa taas toihin. Mulla oli YKS paiva vapaata talla viikolla :DDD Tiedan milta Robertista tuntuu.

2 comments:

  1. yyyh mulla on tuo sama fobia :s en ees tienny et sille on nimi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No onpa tietenki 😀 mua ei ihan kaikki isot jutut ahista niinku rakennukset ja lentokoneet on ok mut sit on kaikkia tollasia ihan odottamattomia mitka ahistaa ihan kauheena 😀 niinku joku LIPPU.

      Delete