Wednesday, July 20, 2016

I think about you during the commercials.

Kaikennakosta taas tapahtunu. Unohin mainita etta perjantaina kavin ensimmaista kertaa tana kesana pulahtamassa uima-altaalla. Teki teraa. Kaveri tarjos oikeen lounaanki ja pakkas mulle kassillisen kaikkia ruokajuttuja kotiin vietavaks. Nyt on currytahnaa, kookosmaitoa (ja mulla ois tofua jaakaapissa niin saa loihdittua vaha thaimaalaistyylista herkkua), riisia ja maapahkinakastiketta. Ooohh. Oli kylla ihanaa plumpsahdella altaassa ku ulkona oli sellaset 32 and counting astetta.

Maanantaina kavin taas kahvittelemassa Veeran kanssa. Tai talla kertaa muistin olla tilaamatta kahvia, niin pysyttelin ihan teelinjalla. Kylla siina kaks tuntia meni rupatellessa. Huomasin myos miten nervous tyyppi oon, mika on tosi arsyttavaa. Alkaa menna sellaseks etta ajattelen etta ihmiset luulee etta mulla on jotain vierotusoireita tms ku niin tulee heiluttua tai raavittua tai kateltua muualle ku ihmisten kasvoihin ja silmiin. En ma ennen ollu nain huono sosialisoimisessa. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan nakyny niin hirveesti paallepain, ja etta se olin vaan mina ite kuka ajattelin asiaa taas ihan liikaa. Mutta mukavaa oli kuitenkin, sisaisesta dialogiistani huolimatta!

Oon tastakin unohtanu mainita, etta Tinssulta tuli kortti Kanadanreissusta! Etta kiitos vaan, oli oikeen mukava yllari :) On taas postiluukku kolissu, mutta kaikki ulkomaille matkaavat kirjeet on jumittanu taalla mun lahetettavien korissa, joten niille pitais koittaa tehda jotain. Kaikki USA:n sisalla menevat tuli lahetettya ajat sitte, ja nyt onki jo muutama vastaillu, etta sita postia tipahdellu ihan kiitettavasti luukusta. Ehken vastaa niihin ennen kun oon saannut ulkomaille lahetettavat menemaan.

Eilen pelattiin triviaa. Ja tuli ehka otettua pari liikaa. Ohhoh. Mutta hauskaa oli. Kerran yhen kaverin kans suunniteltiin sellasta Fargo-aiheista roadtrippia, ja meian triviajuontaja on Minnesotasta kotosin, ja haluaa mukaan Fargo-roadtripille. Matkakohteina on tietenki Minnesota (Duluth, twin cities, Bemidji, Brainerd ja Luverne), North Dakota (no duhhh, Fargo, tietenki) ja South Dakota (Sioux Falls.) Etta talleen. Mutta tata trippiahan ei tulla tekemaan varmaan miljooniin vuosiin, varsinkaan ku kenellakaan meista ei oo koskaan rahaa. Ja ois hyva jos mun asiat ois vahan laillisemmalla mallilla ennen ku lahen matkustelemaan mihinkaan toisiin osavaltioihin...(kun ei edes San Diegon laanin rajoille viitti lahtee, ku siellaki tykataan pysaytella autoja ja katella papereita.)

Soittelin Planned Parenthoodille tanaan, mutta kesti niin helvetin kauan etta paatin soittaa uudestaan huomenna. Taa jatkuva kuseminen on yhta helvettia. Oon yrittany rajottaa nesteenkayttoa, ja onhan se vahan tietysti helpottanu. Harmi vaan etta oon krapulainen ja taalla sisallaki joku 30 astetta lamminta, nii on vahan jano :P On ollu muutamia hyvia paivia millon ei oo tarvinu ravata yhta paljo vessassa. Haluaisin nyt vaan selvittaa mika tassa on ongelmana. Toivon ettei mitaan vakavaa, mutta oon tietenki lukenu asiasta ja pelkaan etta se on DI. Sellanen sairaus kun aivot ja munuaiset ei oikeen oo yhteisymmarryksessa. Kuulemma alkoholin kaytto voi johtaa sellaseen, etta enpa enaa ihmettele yhtaan mitaan. Myos liika kalsiumi veressa. Sekin on hyvin mahdollista. En haluais kylla ajatella koko asiaa, mutta jatkuva kusihata vahan niinkun pakottaa. Mietein etta ois ehka parasta olla koskematta kaljahommiin kunnes oon saannu selvitettya etta missa vika. Vaha kylla ahdistaa ajatus jostain MRI koneista ja laakarintarkastuksista ja laskuista jne. Tuntuu etta elama vaan valuu sormien valista. Etta koko homma on omalla idioottimaisuudella lahteny ihan lapasesta. MUTTA on toki mahdollista etta on jokin muu kyseessa, etta ei kannata alkaa maalailemaan piruja seinille ennen ku tietaa tarkasti. Nythan tosiaanki saan ainaki kuulla etta loytyko sielta pissasta mitaan ihmeellista, ja vissiin, ainaki jos oon nyt kasittany ihan oikein, DI:n voi havaita myos virtsanaytteesta. Mitapa siita pisunaytteesta nyt ei vois havaita. Kaikkein paras ois jos ois vaan joku random tulehdus, tai seki ois jo parempi etta ois vaikka raskaana, koska sillekki asialle voi tosiaanki tehda jotain :P

Mitas muuta? No vaikka sita, etta Comic Con on alkanu. Tai, tanaan on preview night ja huomenna sit oikeesti. Conan O'Brien on San Diegossa, ja 6 minuuttia keskustan Ralph's-kaupasta, JOSSA ROBERT ON JUST NYT TOISSA NAA KAKS PAIVAA. Ma haluaisin tavata Jordan Schlanskyn keta Conan kiusaa aina valilla :D Ja toki Conaninki. Sitapaitsi Conanhan ois ihan mun best friend jos paljastaisin sille etta oon Suomesta ;D Ja Preacherin cast ois siella perjantaina ja voi herre guuuud mun on pakko stalkkailla Joseph "mega hot" Gilgunia ja Ruth "toinen aivan mieleton super babe" Neggaa :D JA SETH ROGEN SETH ROGEN SETH ROGEN SETH ROGEN jne. Nii etta. Aattelin huomenna hypata Robertin kyytiin kohti keskustaa ja sit vaan hengailla siella ja stalkkailla ja toivottavasti tormata joihinki siisteihin tyyppeihin :D MUTTA mun suunnitelmat kylla meni vaha uusiks ku kaytin bussirahani tanaan kioskilla (oli ihan pakko saada limua ja ostaa vessapaperia.) Etta nyt en tiia miten teen, ku en viittis ihan sinne kymmeneen asti chillailla keskustassa ja ootella etta ukko paasee toista. Katsotaan nyt miten kay. Ehkapa silla ukolla ois lainata kaks dollaria bussimatkaa varten? Harmittaa etta oon vaan kerran paassy kaymaan Comic Conissa, ja oon kuitenki asunu taalla kohta 7 vuotta. Mut loytyy paljo ilmasia aktiviteetteja mita voi tehda jos ei saannu lippua, ja ihan vaan keskustassa pyoriminen on hauskaa koska saattaa nakya ties keta tuttuja naamoja, ja makeita cosplay pukuja!

Joo'o. Nyt ois hyva teha ruokaa. Oon krapulainen ja hyvinkin tunteellinen tanaan :D Luin redditista sellasta threadia ku etta miehet, mika on asia jota kumppanisi tekee joka saa sinut tuntemaan olosi halutuksi (ja kyseessa ei siis ollu vaan seksijutut, vaan ihan normi jokapaivasia juttuja) ja se sai mut kyyneliin :D Ja tuli Robertia tosi ikava, vaikka se onki vaan toissa. Mutta se on poissa liian pitkaan (iltavuorossa koska se on keskustassa lainassa, niinku tossa jo mainitsinki) :( On yksinainen olo ja haluaisin vaan halata miestani ja nojata siihen samalla ku katotaan tv:ta. Toivottavasti Robert tuntee olonsa halutuks mun seurassa. Yritan esittaa tunteitani mahdollisimman paljon kuitenki pienten asioiden merkissa, esim just etta tykkaan halata ja pusutella sita kun se tulee kotiin toista, nojata sita vasten sohvalla, yolla kaantya sen puoleen ja laittaa kasivarsi sen ymparille, jne. Toivottavasti se huomaa ja tietaa etta sita arvostetaan <3  Nyt meni kylla niin vetiseks etta ohhohhoo. Tulee tippa linssiin. Oon liikuttunut krapulainen. Tulee varmaan ne kuukautiset kohta :P Jos ovat tullakseen, ku taa kroppa on jotenki nyt tosi confused tms.

Jaha. Tahan on hyva lopettaa, nii loppuu taa nyyhkiminenki.




2 comments:

  1. toivottavsti se pissa-asia nyt selviäis, ärsyttävää olla tolleen epätiedossa :(

    hyvä et kortti tuli perille :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no on kylla :/ ku ei tiia etta onko aihetta olla huolestunu vai mita. mutta eipa oo selvinny viela, taytyy soitella uudestaan tanaan.

      Delete