Tuesday, January 24, 2017

Elamanpilaaja_87

Haluutteko kuulla jotain naurettavaa? Kerronpa kuitenki. En oo ihan hirveesti sellanen toisten asioihin sekaantuja mutta joskus sita joutuu avaamaan suunsa. Pahoittelen myos mahdollisia kirjotusvirheita koska oon puhelimella.

Mun yks parhaista kavereista eros sen miesystavasta jokunen kuukausi sitte. Oon saattanukki mainita asiasta. Se koko homma onki tarina itsessaan mutta paapointti on se, etta kyseinen mies on manipuloiva varas, verbaalisesti vakivaltainen huumeiden kayttaja. Eli ei mikaan tyyppi keta kukaan taysjarkinen kayttaa aidin luona tutustumassa. Silla on tassa valissa ollu joku tyttoystava kuka nyt dumppas sen koska se joutu aina maksaa kaiken. Ihan kun taa mun kaverikin niiden yhdessa olon aikaan. Ja vielakin koska ne asuu tilapaisesti viela yhessa ja se pollii sen rahat jatkuvasti. Ykskin kerta olin kaverin kans kahvilla ku taa "prince charming" viestittaa etta hanhan ei maksa osuuttaan vuokrasta ellei kaveri anna rahaa pikaruokaan. Kaikkee tallasta typeraa kiristysta.

Eilen olin taas kahvilla samaisen kaverin kans ja sain kuulla etta tama "hurmaava ja reilu" mies vikittelee yhta kaverin kaveria. Ajattelin etta taytyy toimia, niinpa pistin kaverille viestia etta hei kuule, sun kaveri on menossa treffeille x:n kans. Tama kaveri jo tiesi millanen tyyppi x on, ja ei menny kauaa kunnes treffit oli peruttu ja x saannu laksytyksen. Grrl power!

Mut sit kaveri, se kenen entinen tama mies on ja kenen kans olin kahvilla, suuttu. Koska se mies suuttu sille koska nyt meni ilmeisesti "maine" pilalle. Ihan itehan se on kylla sen maineensa pilannu ja jokainen asia mita siita sanottiin sille naiselle oli totta. Ja sehan ne asiat teki ite. Tama naurettava mies lahetti mulle viestin jossa kerto etta oon pilannut sen elaman ja etta se aikoo muuttaa pois taalta. En loukkantunut tasta mutten myoskaan vastannu koska ei oo mitaan sanottavaa sille enka valehdellut kenellekkaan ja tein mielestani oikein. Kylla grrlfrendeja pitaa varottaa jos joku abusive kyrvanpatka yrittaa niita.

Mua naurattaa tassa se sen viesti. Se kuulosti pienelta lapselta kuka uhittelee vanhemmilleen huutamalla etta han muuttaa pois. Ihan kun se mitenkaan vaikuttais mun elamaa. Itseasiassa, se auttais mun kaveria ku ne paasis vuokrasopimuksestaan irti etuajassa! Ja jos mulla on noin paljo valtaa, etta onnistun jopa pilaamaan jonku elaman nii ohhoh! Mahan voin tehda voimillani ihan mita vaan! Pilaan vaikka Trumpin elaman seuraavaks ku on niin vallakas 😂

Jos nyt pitais tehda tuosta tyypista minkaanlainen kooste nii sanon vaan etta se on lapsellinen, naurettava ja tekee itestaan aina uhrin. Ei ajattele tekojaan ollenkaan ja miten ne vaikuttaa toisiin. Paaka jatka. Saaki muuttaa pois mun puolesta. High five elaman pilaajille!

2 comments:

  1. life ruiners rule. toivottavasti muuttaa äkkii ja kauas !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Todellaki! Ei tassa kukaan enaa jaksa katella sen persenaamaa.

      Delete