Sunday, February 22, 2015

Synttariviikko.

No nyt on se viikko sitten hoidettu pois alta, ja poden tassa surudarraa jota olen hieman onnistunut hoitamaan pois karkilla, hauskoilla artikkeleilla netissa ja Thomas-rotan seuralla. Eika siita kuumasta suihkustakaan mitaan haittaa ollut. Alkaa paassakin ajatus kulkemaan taas, kun taas pari tuntia sitten tuntui silta etta mun paani on kun tyhja kulho. Mun oma synttariivikko saanto on seuraavanlainen: jos vietat synttarisi ENNEN oikeita synttareitasi, niin alkaa se siita viettamisesta ja loppuu niihin oikeisiin synttareihin, ellei sitten vieta viela sen jalkeen. Ja sitten taas toisin pain, etta synttariviikko voi alkaa itse synttareista ja paattya siihen etta niita viettaa. Tosin mun alkoi tavallaan kylla tiistaista jo, vaikkei se nyt silleen ollutkaan synttariaktiviteetti mutta se sattui kivasti paiva ennen synttareita. Tiistaina siis tuli kaytya siella Marvel Experience'ssa. Se oli aika huikee juttu! Se on siis sellanen kiertue joka muuten loppu taalla meilla tanaan. Tai tanaan on kait viimenen paiva. Ensin kun astelee sisalle kertoo Marvel-hahmot tv:ssa taman niinkun experiencen storylinen. Sen jalkeen kavijat paastetaan valloilleen kahteen isoon halliin missa oli sitten vaikka minka nakosta aktiviteettia. Ma paasin kokeilemaan sellasta laaserlabyrinttia :D Olin aika innoissani siita, koska aina kun leffoissa joku murtautuu jonnekkin museoon niin niitten pitaa notkeasti ylittaa kaikenlaista laaserestetta, ja oon aina halunnut kokeilla sellasta :D Ajattelin etta oisin tosi hyva siina. No en sitten ollut niin hyva kun kuvittelin :D Meinasin valita vaikeusasteeksi hardin, mutta paadyinkin mediumiin, ja ilmeisesti sekaan ei ollut tarpeeksi helppo :D No ei vaan, ei se niin huonosti mennyt. Multa katkes kolme laaseria, Robertilta viis, eli oon ainakin tan perheen paras laasersuunnistaja ;D Sitten oli myos sellanen interaktiivinen ruutu, etta kun seisot sellasella ihme panelilla ja teet tiettyja liikkeita, niin ruudulle ilmestyy joku Marvel-hahmo ja voit saada kuvan itsestasi sen hahmon kanssa. Mun hahmo ei sitten halunnut esittaytya. Robertkin kokeili. Kaytiin myos sellasessa 3D ampumishommassa, etta ammuttiin 3D lasit paalla jotain vihollisia ja sellasta. Kerrankin paihitin Robertin ampumisessa ;D Oon maailman surkein kaikissa ampumispeleissa ja Robert aina voittaa. Nytpa voitin mina ;D Ihan selvasti mulle tehty taa Marvel Experience :D Sitten pelattiin jotaibn Hulk-pelia missa piti omalla kropalla kontrolloida Hulkia. Siina olin kylla tosi surkee, koska sita oli vaikee liikkuttaa sita hahmoa. Sama vaikka kuinka yritin siina huitoa niin ei siita meinannu tulla yhtaan mitaan :D Sen jalkeen mentiin sellaseen pyoreeseen huoneeseen 3D lasit paassa, ja ne heijasti siihen koko huoneeseen sellasen tosi siistin action kohtauksen! Olit niinkun sen toiminnan keskella. Mulla oli monen robotin perse naamassa koko ajan. 3D on ihmeellinen juttu :P Viimesin juttu siella mita tehtiin oli sellanen motion simulator, ja se oli myos tosi kiva :) Etta ihan mukava paiva oli siella! Ei sit tehty kylla mitaan loppu illan, syotiin paivallinen kotona ja katsottiin vaan telkkaa. Ei edes menty tiistai triviaan. Keskiviikkona oli sitten mun oikeat synttarit ja mulla oli koulua, blaa. Robertillakin oli toita, mutta vaan kuuteen asti. Mentiin sitten illalliselle sushiravintolaan kavereiden kanssa. Oli hauska illallinen! Paljon hauskempi kun ensin edes kuvittelin :D Poikettiin ennen illallista kaljalle Robertin kans ja sitten illallisen jalkeen myos, ja sit ihan kiltisti kotiin ja nukkumaan. Torstaina pelattiin vahan triviaa Robertin kanssa ja otettiin kaljaa. Meni aika huonosti. Perjantaina oli taas koti-ilta lappari sylissa ja tv-sarjat pyorien. Eilen oli sitten ne oikeen itse KEMUT. Tehtiin sellanen beer crawl. Alotettiin yhdella panimolla ja sinne tuli yllattavan paljon porukkaa. Jatkettiin siita sitten yhteen olutbaariin. Siina valissa oli muutama lahtenyt kotiin, mutta tanne toiseen paikkaan tuli sitten pari muuta tyyppia. Oli tarkotus menna viela nurkan taakse panimobaariin, mutta se menee niin aikasin kiinni ja en ollut edes huomannut etta kello oli jo sen verran etta sinne ei kannattanut menna. Niinpa jatkettiin sitten toiseen olutbaariin. Ja yhtakkia kello olikin jo 2, ja meita haadettiin pois baarista :D En edes ollut ajatellut etta olisin niin myohaan ulkona. Ei ollut tarkotus. Robert lahti kotiin jo sen toisen pysakin aikana, koska sita vasytti ja se ei viitsinyt juoda yhtaan enempaa kaljaa koska siita ei ois sitten tullut yhtaan mitaan. Sanottiin kavereille heipat, ja mun naapuri sitten tarjosi mulle vegaanikojusta herkullisen wrapin. Tultiin tanne meille syomaan ja se kavi hakemassa kotoa viela yhdet kaljat ruokajuomaksi :D Robert heras ja tuli ihanana porropaana juttelemaan viela hetkeks :D Sitten naapurinkin oli aika menna kotiin ja me mentiin Robertin kanssa nukkumaan. Oli siis ihan onnistunut ilta, meni vaan paljon myohempaan kun aattelin :D Kuvittelin etta nyt vanhana ei ehka tulis pippaloitua noin myohaan ;D En muista millon oon viimeks ollut ihan sulkemiseen asti. Kiitos myos kaikille kavereille ketka tarjos kaljaa. Ostin vaan yhen koko illan aikana, eli teki ihan hyvaa lompsalle :D Sain muuten synttarilahjaks kahdelta kaverilta lipun Best Coast Beer Festille mika on nyt ens kuussa! Halusin menna mutten viitsinyt maksaa 45 dollaria lipusta, ja Robert on menossa osana yhden kaverin polttareita, ja aattelin etta tuun varmasti katumaan jos en ite mee. Mutta nyt sitten sain lipun ja paasen minakin beer festille! JEE! :D Tosin talla hetkella kalja on viimenen asia mun mielessa. Istunpa tassa muuten kerrankin ihan oikeet housut jalassa. Oon lahdossa kioskille hakemaan leffaherkkuja, ajattelin hoitaa viimesenkin surudarran hitusen pois katsomalla mun lemppari Disney-leffaa, eli Hopon Poppoota :D Ja ihan suomenkielella jopa. Mulla ois kaikennakosta laksyakin ja rottien hakit pitais pesta, mutta kerkeehan ne myohemminkin. Nyt haluaisin ensin vaan saada tan paakopan toimimaan semi-normaalisti, niin ehka sit sen jalkeen jaksaa tehda noi tarkeetkin jutut pois alta :D Morrjens.

1 comment:

  1. Toi marvel paikka kuulostaa niin hienolta!

    ReplyDelete