Saturday, January 17, 2015

Uusia taitoja ja seikkailuja.

Olipas hauskasti etta edellisessa postauksessa toivoin mun vapaaehtoisvuorossa oppivani jotain uutta, ja niinhan siina sitten lopulta kavi. joku kaverikin ehdotti uuden taidon opettelemista masennuslaakkeeksi. se oli ehka yks niista paremmista neuvoista. eilen siis olin Project Wildlife'lla hommissa. pari pulua oli hoidossani, eri ikaisia. piti kokeilla kupuja ja vaihtaa uudet ruoat ja sellasta. yhdella oli tyhja kupu ja sen papereissa sanottiin etta silla on ollut tyhja kupu usein. jos pulu/kyyhky laihtuu ja kuvussa ei ole ruokaa, tarkoittaa se etta sita pitaa syottaa letkulla. oon syottanyt ruiskulla ja tikulla ennen ja antanut laakkeitakin, mutta letkulla en ollut koskaan syottanyt. on aina vahan pelottanut! mutta eilen sitten paatin etta tanaan opin miten letkulla syotetaan eika se ollut niin kamalaa :D hoitaja naytti ensin miten se tehdaan ja sitten ma sain tehda itse toiminpiteen. letku vasemmalle kurkkuun, kokeillaan kaulasta etta onko letku varmasti menossa oikeaan suuntaan ja kun tullaan kuvun kohdalle, painetaan ruiskusta ruoka suoraan kupuun :) olin (ja olen vielakin) aivan alyttoman innoissani tasta :D nain myos pikku pupun ja meilla oli myos joku sellanen tosi iso vesilintu siella. nyt istun trolleyssa, ajelen ympariIihan huvikseni. meen ehka keskustan kirjastoon. mulla on koira workshop Humane Society'lla, mutta olin 2 tuntia liian ajoissa :D mika vituttaa koska herasin yheksalta ja nukuin vaan 6 tuntia. olisin siis voinnut nukkua enemman mutta kun ma aina muistan kaiken vaarin :P no, ei voi mitaan. ulkona on kiva ilma, harmittaa etta laitoin paskaset pitkat housut jalkaan. Robert oli kuulemma vahingossa laittanut mun hupparin paalle :D nyt alkaa mun kyyti lahestya kohti keskustaa joten lopettelen! nyt huijasin, en lopettelekkaan. kavikin ilmi ettei mun pysakki ollut ihanhetkeen mutta paatin vaan nauttia maisemista loppumatkan. nyt Iistun kirjaston portailla ja odottelen etta kirjasto aukeaa kahdenkymmenenviiden minuutin paasta. taa kirjasto on kylla ikavassa osassa keskustaa. taalla kodittomat huuteli keskella paivaa siita kun joku toi kokaiinia vaikka pitikin tuoda ruohoa. ja joku jaba melkeen seuras mua kun halusi etta varmasti tiedan etta se tykkas mun hiuksista. blaaaaa. en kylla kerkea varmaan nauttia kirjastoreissustani pitkaan, koska pitaa yhdelta olla kurssilla ja taa kirjasto aukee kahdeltatoista. No, jos nyt edes saisin hankittua edes kirjastokortin niin olisin tyytyvainen!

2 comments:

  1. Nyt sitten toivonmukaan kirjastokortti hallussa:D siihen ei tarvitse edes ajokorttia:D kun ala-asteella oli nämä kaikenmaailman ompelukone ajokortit yms:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikava kylla en kerenny hankkia sita kirjastokorttia :( olin siella kirjastossa vartin kun huomasin etta nyt pitaa lahtea takasinpain! mut ens kerralla sit; jai sen verran tutkittua kirjastoa :D hahaa, en ees muistanu noita ompelukoneajokortteja jne, mut meillaki oli ala-asteella kaikki tollaset!

      Delete