Friday, January 2, 2015

Lomatunnelmia.

Terrrrve. Taytyy nain heti alkuun sanoa etta nyt ei kylla kiinnosta yhtaan mikaan. Joululoma, vai pitaisiko sita kutsua talvilomaksi nyt kun joulu on ollutta ja mennytta, on vierahtanyt siihen pisteeseen etta koko loma tuntuu tylsalta. En ole tehnyt mitaan kivaa tai edes hyodyllista. Tai no, tottakai kivaa on ollut valilla, mutta mitaan sellaista....lomamaista? :D En ole kaynnyt missaan missa ei muuten tule kaytya tai tehnyt mitaan sellaista. Enka oo alottanut tata kampan siivousta niinkun olin itselleni ja miehelle lupaillut. Ei vaan kiinnosta mikaan. Kun Robert meni toihin, jain sankyyn viela ja nukuin tunnin lisaa. Olisin voinnut viela jaada sankyyn vaikka koko paivaksi, kun ei mikaan kiinnosta. Pelkkaa tv:n kyylaysta ja rottien kanssa hengailua on tullut harrasteltua. Ja joka ilta on niin samanlainen kun Robert tulee toista. Vaihtoehtoja on kaksi: tv-ilta tai sitten kaljottelua. Nyt on mun mielesta ainakin ne kaljottelut hoidettu hetkeksi, niin vois katsoa vaan tv:ta. Mutta kun ei sitakaan viitsi joka ilta tehda. Tosin tana iltana ajateltiin katsoa toi uus Seth Rogen leffa, the Interview. JESSSSSS. Mulla kun on vahan tollanen Seth Rogen boner :D Vois joku ilta tehda taas jotain kivaa ruokaa, jos vaan mies viitsii tuoda jotain aineksia. Haluaisin kayttaa tota sahkovatkaintakin joku paiva, mutta mulla ei oikeen ole voin ja jauhojen lisaksi kotona mitaan leivontaan tarvittavia aineksia eika sita rahaakaan ole enaa. Sehan se kurja juttu onkin. Pyysin rahaa laskuihin ja sitten joulujuttuihin jne, ja niihin joulujuttuihin menikin sitten paljon enemman kun ajattelin, ostin mun rattie secret santalle tosi makeet lahjat, mutta kaytin ihan liikaa rahaa siihen. Ja sitten Thomasin viime laakarinkaynti maksoi 138 dollaria, koska silta otettiin rontgenkuvat :( Ja aina ei tee mieli kaupassa ostaa jotain halpisvaihtoehtoja. Kylla ma yleensa olen aika ekonoominen ajattelija kaupan hyllyilla, mutta jossain asioissa ei kannata tinkia. Esim. fetajuusto. Se halvin maistuu oksennukselle, se kallis maistuu sellaiselle fetajuustolle mita soin aina Ruotsissa/Suomessa. Niin etta todellakin haluan ostaa sita :D Ja ulkonakin on vaan kylma ja vittumaista ja taalla sisalla on kadet ja jalat jaassa koko ajan. Onneks nyt viikonloppuna pitais lammeta ja sitten ei tarvi istua taalla jaapalassa hytisten paivat pitkat. Onneksi ei sentaan ole sadekeleja tiedossa hetkeen. Ainakaan mita nyt saatiedotteesta oon katsonut. Suihkukin alkaa tuntua turhalta jos ei mee minnekkaan. Sellasta veden tuhlausta, vaikka ainakin sillon tulee vahan lampimampi olo. Hiuksetkin on ihan takussa, muutama alkanut rastoittua jo. Mikaan ei kiinnosta, mikaan ei ole jannaa. Onneks ens torstaina on keikka!! Mennaan katsomaan Dictators'ia. Ja sitten Robertilla onkin pari paivaa vapaata. Ja sita seuraavana viikon lauantaina olis the Dickies Soda Bar'issa. Jee! Enpa oo kuullut mun Ruotsalaiselta tutulta etta millon tulevat San Diegossa kaymaan, mutta toivottavasti tulevat pian niin on jotain vahan erilaista. Yks toinen Ruotsalainen kaveri on nyt taalla. Tutustuin haneen koulussa kun muutin tanne. Sittemmin on han pakannut miehensa ja lapsensa ja muuttanut takaisin Ruotsiin, mutta nyt ovat taalla kaymassa. Pitais varmaan facebookata ja sopia tapaaminen. Mieluiten illammalla niin paasee Robertkin mukaan, ja silleen ettei niitten tarvi ottaa sita lasta mukaan. Olis kylla kiva nahda tyyppeja pitkasta aikaa. Jotain jannaa sentaan, come on. Haluaisin edelleenkin menna kaymaan Borrego Spring'issa, mutta Robert ei halua ajaa mihinkaan koskaan vapaapaivina. Onhan se toisaalta ihan ymmarrettavaa, mutta se on myos sitten syy siihen etta pyoritaan vaan samoissa paikoissa koko ajan kun ei voi lahtea mihinkaan kauemmas jos kulkee vaan bussilla tai kavelten koko ajan. Taidanpa muuten ehdottaa Pacific Beachiin menemista. Siella on kiva kerailla simpukoita ja fossiileja, ja siella on yks kiva baari missa ollaan kayty pari kertaa Robertin kanssa, niin se yhdistaisi sitten tuota kaljanjuontia ja muuten vaan hauskaa tekemista :P Ja paasisi kaymaan vahan muissakin baareissa kun vaan niissa samoissa tassa kotikulmilla. Huoh. Eilen varkkailin vahan mun uuden lapparin kanssa. Se oli ihan kivaa. Ja tv:sta tuli paljon mielenkiintoista ohjelmaa. Mun ruokakin oli tosi tylsaa eilen. Eika mulla ole aineksia mihinkaan muuhun, niin nyt syon sitten kolmatta paivaa samaa paskaa. Se kuulosti tosi herkulliselta kun kirjotin Robertille viestissa etta mita ajattelin syoda (pastaa vegekanan, valkosipulin ja parmesanin kera. Mutta se oli tosi sellanen nopee ja halpis ja kuiva ruoka.) Parempi nyt sitten lopetella, tulee muillekkin varmaan paha mieli tata lukiessa :D Ma ajattelin nyt ainakin tehda yhden hyvan teon ja lahettaa opintotukihakemuksen, niin etta kerkeaa rahat tulla sopivasti ennen kun kurssimaksujen viimeinen maksupaiva koputtelee ovelle. Toivottavasti jos muut lomailevat niin se on mukavempi ja jannenmpi!

4 comments:

  1. Mä uhosin ennen lomaa, että lomalla otan rennosti enkä siivoo yhtään muuta ku pakolliset.. Toisin meni oon siivonnut iha liikaa.. Ehkä se on se et kasaa kauheet odotukset lomaan, sit ku sais olla ni parin pv jälkeen tuntuu tylsältä ja tylsyys alkaa wituttaa .. Tylsää mulla ei ole ollut , ei ole ikinä, mutta kauheet paineet on ollu kaikesta.. Ehkä sekin ku aattelee et lomal on aikaa tehdä sitä ja tätä ja tota ja sit huomaa että ei ookkaan ja sekin stressaa:D mä en osaa olla suorittamatta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma otan koko ajan rennosti niin en saa mitaan tehtya :D siks oiski hyva hyodyntaa tata lomaa ja tehdakkin jotain. mutta tuo stressi siita ettei ookkaan aikaa (mun kohdalla sita ei oo kun on haaskannut kaiken :D) on kylla tuttua!

      Delete
  2. seth rogen on kyllä ihana !!!! ja toi leffa oli niin hauska :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niinpa! oon mun piireissa se Seth fangirl. ei sit katottukkaan sita viela, mutta aikeissa on. nayttaa kylla tosi hauskalta :D

      Delete