Monday, January 5, 2015

Puurosilma aurinkovajaa.

Mua vahan kyllastyttaa se etta aina vasyttaa aamulla. Ei oo pitkaan aikaan ollut sellaista aamua kun oon noussut Robertin kanssa ja saattanut sen ovelle tai edes mennyt mukaan suihkuun. En oo edes herannyt heratyskellon arsyttavan aaneen. Tanaankin silmat oli ihan puuroiset kun Robert nousi ja jain sinne peittojen alle viela ummistelemaan silmiani, vaikka kello olikin jo 10.30. Olin jo laittanut kellon herattamaan niin etta voisin nukkua viela tunnin lisaa. Oon tehnyt noin melkeen joka aamu nyt, vaan yhden kerran tosin nukkunut sen tunnin. Yritan aina pakottaa itseni ylos sangysta. En tieda mista johtuu. Me nukutaan kylla ihan tarpeeksi, eika oo siita kiinni onko juonnut kaljaa vai ei, koska nain kay molemmissa tapauksissa aamulla. Jos on ollut kaljoissa niin ainakin tietaa etta miksi sielta sangysta on niin vaikea nousta, mutta kun ei ole juonnut mitaan niin sitahan alkaa vahan ihmettelemaan etta mista kiikastaa! Minapa veikkailen sita, etta en oo kaynnyt haukkaamassa raitista ilmaa hetkeen. Tosin nyt parina iltana oon kaynnyt ulkona, mutta ilta on eri asia. Sillon on kylma ja pimea. En oo hetkeen nahnyt aurinkoa koska oon ollut taalla sisalla synkassa kampassa pyjamoissa paivat pitkat. Niinpa tanaan on oikeen hyva paiva lahtea kaymaan asioilla, ja ulkona on vahan lampimampikin nyt, niin on ihana paasta vahan auringon lampoon ja valoon hetkeksi. Ehkapa siita saisi puhtia aloittaa ne siivoushommat mista oon uhonnut ja taallakin selitellyt lupaavani hoitavana nyt lomalla. On aika janna etta mulla on 2 kaveria ketka on itsekkin nyt lomalla, enka oo vaivautunut kysymaan niita ulos tms :D En tieda miks nain on. Tosin mulla ei ole talla hetkella rahaa yhtaan, niin on vahan vaikeampi menna tekemaan yhtaan mitaan, ellei se oo joku tollanen luontohomma, etta mennaan vaikka rannalle tms. Itse olen aika huono keksimaan juttuja, ja sit jos on joku asia minka haluan tehda niin en viitsi tehda sita ilman Robertia, koska sitten sielta aina kuuluu etta "mut eiks meidan pitany yhdessa tehda niin ja nain?" Niin :D Vaikeaa tama meneminen :P YYYH ulkona hurisee lehtien puhallin, mika sattuu olemaan mun inhokkiaani IKINA. Elama alkaa vasta kun on kuullut lehtipuhaltimen makuuhuoneen ikkunan alla seitsemalta aamulla vapaapaivana :P No joo. Tanaan on siis tiedossa vahan kavelya auringossa, toivottavasti vahan siivousta ja tietenkin rotskujen kanssa leikkimista. Cornelian kateen sattui vahan eilen mutta illemmalla se oli jo paremmassa kunnossa, joten tanaan sen pitaisi sitten olla taas ihan normaali :) Illemmalla olisi sitten maanantaitrivia. Se on nyt kuulkaa 2015 liigakausi alkanut! Eli nyt on pisteilla taas valia :D Me renttuiltiin oikeen viimesen paalle liigatauolla, ja pelattiin huonosti ja kaikki pisteet meni. Tosin kylla me valilla pelattiin ihan hyvinkin, mutta pisteita ei kaytetty varoen kauheen usein. Nyt on eri asia koska liiga on taas kaynnissa. Pelataan vaan tanaan talla viikolla silla Robert ei paase tiistain ja torstain valisiin peleihin, eika meidan urheiluasiantuntija myoskaan. Mika on ihan jees. Sitapaitsi meilla on torstaina menoa kun on se Dictators keikka! Odotan sita, kiva tehda valilla vahan jotain muuta ja kayda jossain muualla ja nahda taas pitkasta aikaa jotain bandeja. Etta ehkapa tama tasta viela hymyksi muuttuu :D Nyt meen ruokkimaan lapset ja sitten lahden tuonne aurinkoon piristymaan! Tosin se pankissa kaynti voi olla aika masentavaa :P Robertin aiti kirjottaa aina jouluksi mulle sekin eika mulla ole enaa Amerikkalaista pankkitilia niin en oikeastaan tee silla sekilla mitaan, kun monet ei anna sun vaihtaa sita rahaksi. Niinpa nyt joudun sitten menna pankkiin kyselemaan etta oisko mahdollista vaihtaa se kateiseksi. Tosin en kauheasti paase nauttimaan joululahjarahoistani, silla lupasin ne jo Robertille laskuihin :D Mutta ihan hyvahan sekin on. Itse olisin varmaan ostanut sipseja ja kaljaa :P No okei, en valttamatta. Olisin todennakoisesti kaynnyt kaupassa niilla rahoilla. Alkaa tuo pastan syonti vahan kyllastyttaa.... :D Mut ei tassa nyt muuta talla kertaa muuta kun etta terrrrrve.

No comments:

Post a Comment