Tuesday, December 2, 2014

Veli.

Sellasta kivaa vaan etta mun veli tulee kaymaan tanaan!!! ja on taalla kait pari paivaa. mennaan siis tiistai triviaan ja han tulee mukaan. jee! mun veli ei siis ole mun oikea veli, ei edes mikaan adoptioveli tai velipuoli. han on yksi mun parhaista ystavista ja koska olen aina toivonut etta mulla olis isoveli, niin ryhtyi han sellaiseksi :) hanella itsellaan on mun ikainen pikkusisko johon valit eivat ole parhaimmat ja han on ilmaissut sen niin etta olisi kiva jos olisi mun kaltainen pikkusisko. niinpa alettiin toistemme sisaruksiksi :D ihana nahda veljea taas. nahtiin viimeks kylla syyskuussa, eli ei niin kauhean kauan sitten, mutta sillon silla oli joku kurja mimmi mukanaan niin jalleen nakeminen ei ollu yhta kiva kun se yleensa on. veli on asunut Arizonassa nyt pari vuotta, mutta kaipailee kotiin tanne, ja paasi nyt tyohaastatteluun taalla. pidetaan Robertin kanssa sormet ristissa, niinkun taalla on tapana sanoa. mina tapasin veljen Robertin kautta koska he olivat kamppakavereita talolla missa minakin asuin hetken.me muuten ensin edes tultu kauheen hyvin toimeen, mutta sitten kerran juteltiin asiasta ja ollaan oltu parhaatystavat siita lahtien :D muistan etta ensimmaisen kerran kun hengailtiin kahdestaan, mentiin latyille IHOPiin :D mulla on kuvakin niista latyista, haha. me oltiin silloin sellainen erottamaton kolmikko, mina, veli ja Robert. hauska ilta siis tiedossa!

2 comments: