Sunday, December 21, 2014

Jouluvalmistelut.

Sidu bara! jaksan taas tannekkin kirjotella. kurkkuun sattuu, mutta syy on se, etta ei olla taas muistettu litkia tarpeeks vetta. se on ihan ok, kun tietaa syyn. muuten meni viikko kylla kaiken maailman vaivojen kanssa, kun ensin oli 5 paivaa niita jannitys paansarkyja, sitten muuten vaan oksettava olo pari paivaa. ja kaljaakaan ei tullu otettuaviikolla, muuta kun maanantaina. viikonloppuna viitsi sitten taas kun ei ollut paha olo. perjantaina nahtiin kavereita, oli kivaa. vaihdettiin joulukortit. viela yks pitais lahettaa. Nevadaan lahtis kortti, en tieda kerkeaako ajoissa. tuskinpa! postista tuli toissapaivana mun tadilta paketteja. koko kuori oltiin revitty auki :/ mutta onneks paketit naytti hyvakuntoisilta. mun vanhemmat oli laittanut kaks pakettia menemaan ja kumpaakaan ei oo nakynyt viela. alkaa huolestuttaa kun tuo tadinki oli revitty auki :s Robert halus valttamatta antaa mulle joululahjan eilen. han oli teettanyt mulle uuden laukun! mun laukku nimittain hajoilee, ja Robertin aiti on ostanut mulle kaks sellasta vahan liian leidimaista laukkua jotka ei oo yhtaan mun tyylisia, niin valittelin sita kun pitais hankkia uus laukku. meidan kaveri on taitava kasistaan ja on vuosien aikana tehny mulle verhot, pinsseja, lompakon ja useamman kaulakorun, ja Robert palkkasi hanet tekemaan mulle laukun! Robert ite valitsi kankaat ja kertoi etta minka mallinen sen pitaa olla. kylla ne miehetkin osaa :D laukku on siis sellanen messenger bag, en oikeen muunlaisista pidakkaan, ja se on kirsikkakangasta ja siina edessa on pinkista leopardikankaasta tehty rotta patsi :D eli just mun nakonen. oli hyva joululahja ja heti meni kayttoon! harmittaa vaan ettei mulla ole sit mitaan Robertilta avattavaa jouluna :D no ei kait siina mitaan. Mun pitais ostaa miehelle viela joku toinen lahja, kun tuntuu etta tuo mita ostin on aika pieni juttu. viela kerkeaa, vaikka netista tilaiskin. 2 day shipping, katsokaas :D ja rotille jotain pienta. varmaan huomenna kaydaan shoppailemassa kun Robert on taas vapaalla. jouluaattona on tarkotus siis lahtea orveltamaan joulutunnelmissa meidan porukan kanssa. suunnitelmaan kuuluu martinit ja juustoranskalaiset Red Fox Roomissa ja sitten kaljat ja baari pilkkuun asti Livewire'ssa. joulupaivana, jolloin taalla vietetaan joulua, yleensa mennaan Robertin vanhempien luo, mutta koska Robert on kuuteen asti toissa eika sen perhe viitsi ikina odottaa meita, niin voi olla etta jatetaan taas menematta tana vuonna ja vietetaan kahdestaan kotona. mika sopii mulle mainiosti. varmaan taas ruokaillaan tuossa kliseisessa kuppilassa ja avataan oman perheen kesken paketteja :) omat perinteet on kivoja. mulla ei ole ollut mitaan perinteita aikoihin mitka tuntui kotoisalta ja omalta, ja nama joulut alkaa vihdoinki tuntua silta! Toivottavasti ei vaan tuu akuuttireissua elainten ensiapuun taas :( tosin meidan Thomas voi ihan normaalisti nyt, kasvaimesta huolimatta :) ruoka maistuu,tarpeiden toimittaminen onnistuu taas toistaseksi,ja energiaa riittaa. Thomas syo nyt kipulaakkeita paivittain, etta hanella on varmasti mukava olo tama viimeinen vuosi elamastaan. niin kauan kun han vaikuttaa pirtealta, ei kannatta murehtia :) uusi vuosi on kuulkaas melkeen suunniteltu myos. meita on 3 taloutta saman kavelymatkan varrella, niin paatettiin etta uutena vuotena pidetaan sellanen progressive dinner. alotetaan yhden kaverin luona alkupaloilla, kavellaan toisen luo paaruoalle ja sitten meille viimeiseksi jalkkarille ja karaokelle! tasta tulee varmasti hauskaa! pitaa vaan viela hioa aikatauluja ja menyyta. yks tuttu Ruotsista miesystavaneen ovat tulossa San Diegoon jossain vaiheessa, ovat Losissa nyt. saattaa olla etta ovat meilla yota. kivaa! ihana nahda niitakin pitkasta aikaa. tutustuin tyttoon kun olin vuodesta 2005 lukenut hanen blogejaan ja han kirjoitteli viime syksyna blogissaan matkustavansa tanne. annoin kaikkia kivoja vinkkeja eri paikoista ja han ehdotti etta lahtisin kaljalle heidan kanssaan. no mehan kaytiin toisenkin kerran kaljalla ja ollaan oltu siita asti yhteyksissa muutenkin kun vaan etta luen hanen blogia! eikohan tama ala olla tassa. alan tekemaan joulusiivousta tanaan. se on ehka enemmankin uuden vuoden siivous kun kerrankin on tulossa vieraita ja taalla ei oo siivottu ihan hetkeen... :D etta sellasta talla kertaa!

3 comments:

  1. Mäkin laitoin sulle joulukortin postissa, mutta saa nähä tuleeko perille?!

    ReplyDelete
  2. Kylla kortin pitais tulla, ei korttejen tai kirjeiden kans oo mitaan ongelmia. paketit ulkomailta vaan on aina sellanen jannityksen aihe, ku niissahan voi olla "vaikka mita epailyttavaa" -__-

    ReplyDelete
  3. Ei tullu tänäänkään sun kortti :D eipä sit jouluks taidettu toistemme kortteja saada, mut ajatus toki tärkein !

    ReplyDelete