Saturday, July 19, 2014

Viikonlopun kaljasuihkut ja sateenkaariharmitukset.

Nyt on lauantai, ja on jo ollut ihan kiva viikonloppu! Eilen olin 4 tunnin vuorossa Project Wildlifella, ja mina huolehdin paikan takahuoneesta missa olikin aika monta hakkia joidenka peraan katsoa. Siisteinta on se, etta vaikken saannollisesti kaykkaan siella, niin kuitenkin ne palkalliset elaintenhoitajat siella katsovat minun olevan hyvinkin osaava, ja usein pyytavat uusia vapaaehtoistyontekijoita kysymaan minulta etta miten jokin asia tehdaan, jos voin nayttaa heille miten jotain tehdaan tai jos tarvitsen apua :D Sehan tietysti tarkoittaa joko sita etta oikeasti olen hya hommissani tai sita etta kannattaa esittaa etta tietaa mita tekee niin sitten muutkin uskovat siihen ;D Uskon sen olevan sekoitus molempia :D Illemmalla oli Masked Intruderin, Queersin ja Dwarvesin keikka. Kaikki kolme ovat bandeja joista me molemmat tykataan paljon. Masked Intuder on yksi taman hetkisista lempibandeistani ja heilta tuli juuri uusi levy, ja Dwarves on yksi mun kestosuosikeistani. Toki Queersistakin tykkaan tosi paljon. Masked Intruderin keikka meni ihanasti, ja he ovat vaan niiiiiiiiin hyvia :D Ja Queers soitti kaikki hyvat biisit, muttei oikeen paasty Robertin kanssa nauttimaan keikasta kun siella oli niin paljon idiotteeja, etta mun kaljatkin katosi mun kupista kun joku aalio tonas mut jonkun kitaralaatikon paalle. "Ihanaa." Dwarvesit soittivat kovaa kuten aina, aivan vitun hyvia ovat. Robert osti paidan ja levyn. Mun olisi ehka pitanyt ostaa uusi Queers paita kun tuo edellinen on aika pieni nykyaan, mutten tajunnut sita kun vasta myohemmin. Masked Intruderilta ostin paidan viime vuonna kun kaytiin katsomassa, ja Dwarves-kamaa mulla riittaa ihan alushousuihin asti :D Jotka muuten oli paalla aikasemmin eilen, mutta toita tehdessa tuli niin kuuma etta suihkunjalkeen paatiin laittaa toiset jalkaan :P Tanaan aamupaivalla olenkin ollut jo heti yhdestatoista asti liikkeella. Piti menna Pride-paraatia katsomaan. Olisin voinnut olla mukana paraatissa, kiitos Humane Societyn, mika nyt ehka vahan harmittaa jalkeenpain. Tosin en tunne kovin montaa Humane Societylla, niin ehka se olisi ollut vahan kiusallista. Me lahdettiin taalta niin myohaan ettei oltaisi keretty bussilla sinne ajoissa, niin ajettiin sitten. Ja se oli ehka maailman surkein idea, koska ei saatu mistaan parkkipaikkaa. Nahtiin osa paraatia autosta. Tama oli mun ja mun kaverin ensimmainen kerta edes noin lahella paraatia, ollaan molemmat missattu se joka vuosi. Nyt tiedetaan varautua ens vuodelle vahan paremmin ja lahtea bussilla, ja tarpeeksi ajoissa niin etta keretaan paikalle. Harmittaa kun siella olisi ollut pari kaveriakin keta olisin halunnut moikata. No, minkas teet. Me lahdettiinkin bloody maryille meidan Pride-failin jalkeen. Ja sehan sopi oikeen hyvin. Tosin nyt vasyttaa ja pitaisi rottiakin paastella leikkimaan ja hakit pesta. Sain tassa muuten pari paivaa sitten paketin mun vanhemmilta, ja siella oli mun ihanat punaiset babydoll kengat :D Olen kayttanyt niita ahkerasti nyt nama pari viimeista paivaa. Sain myos dippeja, ja olen niista tosi innoissani. Ehkapa dippiarvostelu osa 2 on paikallaan? :D Saatanpa hakea kermaviilia ja sipseja talle illalle. Mua ei kylla haittais ollenkaan jos vaan oltaisiin kotona tanaan ja ei kaljoteltais. Se etta mun vaatteet haisi kaljalle, ihan rintaliiveihin saakka, kiitos idioottien, on tarpeeksi kaljottelua talle viikonlopulle. Etta kiitos vaan, aaliot. Olisi joku saannut ostaa mulle uuden kaljan ja pesta mun pyykit...Mutta se siita. Ja hauskaa Pride-kuukautta viela kun sita on jaljella! En tieda lukeeko tata kukaan LGBTQA-yksilo (mua aina vituttaa kun toi Q ja A jatetaan pois) mutta voidaanhan me kaikki viettaa mukava, suvaitsevainen ja opettava Pride-kuukausi :)

2 comments:

  1. laita kuvia niistä sun baby doll kengistä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aattelin laittaa, kunhan toi mobiiliversio lakkais temppuilemasta :/

      Delete