Saturday, July 26, 2014

Perheenlisaysta.

Monenlaista sellaista! tanaan nimittain haetaan uusi rotta! heti kun Robert tulee toista, lahdetaan hakemaan uutta rottaa sen uuteen kotiin :) eika siina viela kaikki. varmaan tiedattekin etta kerailen erikoisuuksia. tanaan kavin hakemassa itselleni sailotyn pikkupossun ja pesukarhun paakallon! olen miettinyt jos omistaisin tuon ruokailuhuoneen hyllyn kokonaan erikoisuuksille, silla niita alkaa kertymaan. nyt siis omistuksessani on sailotty rotta ja porsas, rotan ja pesukarhun paakallot, kuivattu lepakko seka tietenkin haissani kayttama taytetty hiiri-panta. niin ja pari hammasta myos. kaverini tekee yhdesta hampaasta mulle kaulakorun :) eli ei ehka ihan sellaista perheenlisaysta mita ihmiset ajattelevat sanan kuullen. sellaisia uutisia saattekin odotella loppuelamanne :D

2 comments:

  1. Weird!mä pelästyisin mitään kuollutta mun kaapissa:D mikä se hiiri panta on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No se onki sellanen acquired taste etta joko tykkaa tai sitten ei ;) mun sisko ja mina keraillaan molemmat, tosin silla on enemman noita taytettyja elaimia ja mulla on sitten enemman naita sailottyja naytteita ja paakalloja. pitaapa laittaa pannasta kuva joku kerta niin naet :)

      Delete