Wednesday, July 23, 2014

Terveisia Suomesta.

Mainitsinkin tassa kerran etta sain paketin Suomesta. Aina valilla vanhempani lahettavat jotain tavaroitani tanne, silla muuttaessani pakkasin vain vaatekaappini ja pari kirjaa mukaani, ja joka reissulla olen yrittanyt sitten ottaa vaikka jotain elokuvia tai muuta tavaraa takaisin tanne kotiin, ja valilla vanhempani sitten lahettelevat muutaman tavaran + tietenkin niita "Suomen terveisia", eli herkkuja mita saattaa Suomalaiselle tulla ikava ulkomailla asustaessaan! Tamankertaisessa paketissa oli musta kravaattini, jota olinkin jo vahan kaipaillut, punaiset babydoll kenkani, joista laitoinkin kuvan (toivottavasti nait, Noora :D), 2 tyynynliinaani, muutama pehmolelu, tyhjia DVD:ita, kolme elokuvaa, hihamerkki jonka olin leikannut t-paidasta ajat sitten (joka muuten lahti tanaan takaisin kohti Suomea, silla itse en enaa kyseista bandia kuuntele, mutta onneksi kaveri tykkaa niista niin sai se sitten uuden omistajan itselleen :D), uudet aivan ihanat rintaliivit :D jotka aiti on varmaan mulle valinnut, joten kiitos mamma :D Robertkin sanoi etta on kivan variset :D Nama nyt olivat vain niita sellaisia esineita mita on omistuksessani ollut, joita olen kotiini kaipaillut, ja niita nyt tuli sitten paketissa. Mutta pitaahan pakettiin laittaa muutakin! 2 pussia salmiakkia, joista olen jo yhden syonnyt melkeen kokonaan, Marianne-pussi, 2 patukkaa Fazerin sinista (omani meni jo heti), 2 patukkaa Dumble-suklaata (ja tamakin meni heti...), Pandan valkosuklaalevy, niita Launtai-pusseissa olevia latkasalmiakkeja ja hedelmakarkkeja (joista Robert muuten tykkaa tosi paljon, ilmeisesti). Makeisten lisaksi saatiin 2 pakettia hapankorppuja, 2 pussia ruisnachoja ja useampi dippipaketti! Ruisnachot menivat myos aika nopeaa, varsinkin kun tein dippia kyytipojaksi. Valkosipuli- ja yrttinachot maistuivat valkosipulidipin kera, ja tomaatti-rosmariininachot ranch-dipin kanssa. Aivan mahtavaa. Robertinkin mielesta ruisnachot olivat ihan hyvia. Yllattavaa on se etta vain 2 dippia ollaan jo syoty, yleensa en malta odottaa :D Paketin sisalto on ollut suuri hitti, ja punaiset kengat ovat olleet kovassa kaytossa. Sainpa myos uutta mustetta mun valokuvaprintteriin, niin nyt saan printattua koneelta kunnon kuvia mita lahettaa mun fammulle kirjeissa :) Ehkapa laitan pari haakuvaa mukaan, nyt kun voin printata niitakin koneelta! Nyt pitaa leikkia lasten kanssa, niin kerkean tehda ne laksytkin ennen kun Robert tulee kotiin ja on aika lahtea pelaamaan tietovisaa. Jospa se kalja vahan puuduttaisi tata mun kurkkua....

No comments:

Post a Comment