Wednesday, February 8, 2017

Turvapuhelin.

Hellurei.

Oon varmaan pariinkin otteeseen taalla selostanut etta tuolla ostoskeskuksessa pyorii sellasia saalittavia sieluja kenen paivat kuluu siina etta ne kulkee ympari ostoskeskusta ja hairitsee olemassa olollaan siella tyoskentelevia tyyppeja. Naihin kuuluu venalainen mies Boris (kenesta muistan puhuneeni taalla), Avon-tati (kenesta oon oikeen valittanukkin taalla) ja A.J - mies kuka nayttaa silta etta nousi tuhkaisesta roskiksesta ja haisee pallihielle ja tupakkavedelle.

Avon-tati ei enaa vaivaa hirveesti koska silla on sen verran instincts etta se huomaa ettei mua kiinnosta jutella sille. Boris ei vaivaa enaa myoskaan nii kauheesti, kunhan vaan muistan vilkuttaa sille ja palata takasin kannykkani raplaamiseen. A.J hairitsee sitten niittenki puolesta.

Meilla ollaan jo aikasemmin sanottu tasta ostoskeskuksen vartijahenkilokunnalle. Ollaan sanottu mall managementille jopa. A.J on sellanen hieman harhaluuloinen seta, etta kun sille on vartija sanonu etta et voi menna tonne hairitsemaan tyttoja jatkuvasti, niin se on luullu ettei meilla oo ollut asian kans mitaan tekemista. Etta meita ei kylla haittaa jos se tulee kaymaan. No todellakin haittaa :D  Mua ei niinkaan oo ennen hairinny sen pistaytymiset, koska oon toissa kaks kertaa viikossa, eika se edes aina oo tullu kaymaan sillon. Mut nyt oon ollu melkeen 3 viikkoa joka paiva toissa, ja arvatkaa kenet oon saannu jokapaivaseks riesakseni? No taman haisulinpa tietenki. Ja pinna alkaa olla naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain kireella etta kohta isken sita ruuvimeisselilla silmaan jos naen sen viela kyylaavan mun suuntaan. (Ps. se kattoo mun tisseja. Tosi hairitsevaa.)

Koska silla on myos jotain mentaaliongelmia, niin en oo viittiny sanoo rumasti, mutta alan olla siina pisteessa etta ymmarran ettei jonku randomin mielenterveys oo mun ongelma, etta on mullakin oikeus olla ahdistumatta tyo olosuhteissa ja etta taytyy teha asialle jotain. Se, etta vartijoille ilmottaa asiasta ei auta kauheen pitkalle kuitenkaan, silla muutaman viikon porttarin jalkeen tama mies tulee hajujensa kanssa taas meidan ovelle jutustelemaan kaikesta ei-todellakaan-kiinnostavasta. Se on periaatteessa ihan harmiton tyyppi, mutta se pelottelee olemassa olollaan asiakkaita pois ja alkaa hermot meneen kun useamman kerran paivassa se tulee juttelemaan. Mun ei tarvi olla kiva kenellekkaan joka ei oo tulossa laittamaan rahaa meidan kassaan, enka aina haluakkaan olla.

Nyt oon keksiny ainakin naille viimesille putki tyovuoroille ratkaisun: koska chattailen facebookissa aina tyopaivan ajan Tytin kans, niin lahetan sille tietyn hymion chatissa aina kun taa mies tulee lahelle liiketta. Se on Tytille merkki, etta nyt on soitettava mulle chatin kautta :D Nain valtyn tylsalta ja rasittavalta keskustelulta, ja saankin tilalle mukavempaa juttuseuraa :D Tanaan turvapuhelimeks pyysin Jessicaa, mutta aloin samalla chattailemaan Lindan kans ja lopulta Lindan kans soiteltiin, niin se kavikin sitten turvapuhelimesta. Jos viela huomiselle ja perjantaille saisin turvapuhelimen niin olisin hyvin kiitollinen :D Sunnuntaina voin jo yrittaa parjata, ku on edellinen paiva ollu vapaata ja sita seuraava tulee myos olemaan. Mut sit kun pomo palaa, kerron sille miten on menny, ja kuinka raastavaa ja haastavaa on ollu tan yokotyksen kans, ja ehka me voidaan yhdessa menna juttelemaan ostoskeskuksen paatyypeille seka vartijoille. Sellanen viela etta veli tuli kaymaan ja hengailemaan kaupalla tanaan, ja olin siina pistamassa putiikkia kiinni lounaan ajaks, niin taa elava kessu kaveli siita ohi, ei sanonu mitaan mutta kyylas suu auki samalla kun kaveli siita ohi. Kiva. Taa tyo on helppoa, mutta naa ostarin surulliset sielut on NIIN RAASTAVIA. Huoh.

No comments:

Post a Comment