Friday, May 30, 2014

Vaarin meni!

Blah. olen jostain onnistunut hankkimaan itselleni yskan. onneks ei mitenkaan paha yska, ei sellainen etta heraa keskella yota yskimaan. mutta aina kun mulla on yska, lahtee mulla aani siina samalla. kiva nyt sitten lahtea kuuden tunnin vuoroon juttelemaan asiakkaille kun kuulostat gremlinilta. Vuorosta puheenollen; olen myohassa. niin kay kun sulla on 2 vapaaehtoistyota, ja yhdessa sun vuoro alkaa kahdeltatoista ja toisessa yhdeltatoista etka normaalisti te tee aamuvuoroa toisessa. muistin alkavani kahdeltatoista, mutta vaarin meni. nyt olen kohta tunnin myohassa. vahan vaan vituttaa. tietenkin mulla oli myos sellainen ihan helvetin arsyttava aamu kun kaikkea pienta paskaa sattui :D esim kaadoin omenamehut ympari jaakaappia, joku osa irtosi jaakaapista, loin siina samalla varpaani ja tietenkaan ei sitten jaannyt aikaa valmistautua vuoroon johon olin jo myohassa, niin nyt lahdin rumin naamoin ja huonoin mielin liikkeelle. Pitaneet jaada kuuteen asti kun nyt aloitankin kahdeltatoista. sattuuhan sita, mutta arsyttavaa kuitenkin, kun musta jo tuntuu silta etten tee tarpeeksi hyvaa tyota tuolla. tai teen, mutta etta en ole siella tarpeeksi usein ja teen vain minimimaaran vuoroja. No, nyt kesalla on hyva tehda asialle jotain! nyt koitan olla surkuttelematta, koska on liian myohaista tehda muuta kun ilmaantua paikalle! olen jo bussissa matkalla raitiovaunulle, joten pian olenkin jo siella. Jospa kerkeaisin juoda teen niin pehmenisi tuo aanikin :D hellurei.ps. no nyt missasin mun raitiovaununkin. hieno homma. nyt alkaa kylla ottaan ihan vitusti paasta. helvetin vittupaska.

No comments:

Post a Comment