Saturday, September 8, 2018

Is she really going out with him?

Heipä hei. On maanantai illasta asti ollu sellanen kyllä tässä vielä sairastutaan olo. Se ei tosin oo pahentunu, mut tänään lähti ääni 😑 välillä vähä muka yskittää. Mut ei oo vieläkään sellanen kipeä olo, että sehän on kiitettävä asia (faffan sanonta ❤)

Eilen värkkäilin ton haastattelukansion kans. Muutaman kuvan printtasin ja löysin jotain vanhoja boarding passeja lennoilta ku oon tullu käymään täällä. Myös postikortti mun viimeseltä Suomenmatkalta. Siinähän on siis päivämäärä nii se on hyvä juttu!

Oon miettiny et kun kerran nyt saan tuon työluvan, nii pitäiskö hakee jonnekki toisiin töihin? Mun kaverit aina sanoo et sit ku voit mennä töihin nii hae jonnekki mikä liittyy alaan jolle haluat. Sit mietein et Humane Society ois hyvä. Oon kuitenki ollu siellä vapaaehtoishommissa ja yks mun kaveri on siellä töissä. Ja jos ei se riitä, niin yhen hyvän kaverin kaveri on siellä kans töissä, nii se vois ehkä puhuu sille jne. Nyt tosin oon laittamassa nimee papereihin nykyisessä, nii saadaan tää virallistettua. Mut jos vuodenvaihteessa vaikka? Toivottavasti paikkoja riittää sinne asti 😬 en oo kyllä ihan varma saisinko edes töitä sieltä mut aina voi kokeilla. Näyttäis tosi hyvältä sit ku meen takas kouluun ja alan lukee toivotulle alalleni!


Huomenna vapaata, ylihuomenna aidan maalausta ja terveysvakuutuksen/pankkitilin hankkimista. Sit lähtee taas toinen viikko käyntiin ja pitäis nähä Koreassa asuvaa kaveria viikonloppuna. Ehkä, koska Robert joutuu sulkeen nyt sinä iltana ku sovittiin et nähään. Blää.


Tällä luurilla on nii ärsyttävä kirjottaa että joutuu lopettaan tähän.

No comments:

Post a Comment