Thursday, March 29, 2018

Hei!

WHADDAP?! hei, heti tähän spesiiali kiitokset Tinssulle, Tytille, Lindalle ja Jessicalle - varsinki Jessicalle koska se lahjotti kaks kertaa ja molemmista kerroilla hyvät summat. Eli siis kaikki mun lukijat, oikeestaan 😀😀 siis toki monet muutki lahjotti, mut ne ei puhu suomea eivätkä siis lue tätä. Mut kiitos! Nyt on eka maksu hoidettua!  Ja toinen pitäis lähtee omasta takaa kokonaan koska oon töissä PALJON enemmän ku aikasemmin. Siinä syy siihen miksei tuu hirveesti kirjoteltua . Työkaveri lähti meneen yks päivä, mut pyydettiin heti paikalle ja oon tehny sen vuoron siitä asti! Plus toimistohommaa kerran viikossa ja nyt teen välillä pet sitting hommia, esim tänään oli ensimmäinen soolokeikka. En nyt jaksa kirjotella muuta ja tää aina jumii puhelimella ja kaveri stressaa koska se löysi jalohaikaran puistosta ja se tarvii saada Project Wildlifelle ja mä en viitti pyytää Robertia ku se on kuskannu mua elukkahommiin tänään ja huomenna ja ylihuomenna jne. Blää. Terrrve.

No comments:

Post a Comment