Tuesday, March 5, 2019

En till lista.

For att bryta upp monotonin lite.

Vad köpte du senast?
En hibiscus lemonade och ingefarscider.
Hur lång är du?
164 i cm och 5'4" sadar amerikanskt.
Vad stod det i ditt senaste sms?
Far inte sms. Daremot sa skickade Robert :o pa messenger alldeles nyss.

Vad gillar du mest med dig själv?
Just nu kanns det som om jag inte kan svara pa den har fragan :s Tar ett jobbrelaterat exempel da; att aven om jag blir latt nervos och sa, sa brukar jag bara kampa forbi den dar rosten som sager "det har ar for mycket, jag kan inte!" Att jag liksom bara GOR istallet och trycker pa off knappen till ljudet i huvudet. Det ar val en bra grej? Sant man inte tror man lyckas med forrens det hander.
Vad gillar du minst med dig själv?
Att jag tappar motivationen sa latt och att jag dricker for mycket, sa det ar kanske varfor jag tappar motivationen latt.
Har du söndagsångest?
Nej. Har man ett jobb dar tiden gar fort sa spelar det ingen roll vilken dag det ar.
Vilka städer har du bott i?
Hemstad i Finland (aven om det nu kanske inte ar en hemlighet, kanns det anda inte ratt att skriva ut), samst stad i sodra Sverige (som jag inte tycker om att skriva ut, out of principle!), Goteborg och San Diego.
Lyssnar du på poddar? Vilka?
Nej, inte riktigt. Ibland har jag lyssnat pa ett avsnitt av Living the Dream av Rory O'Malley men det beror helt pa vem han har som gast. Sen har jag ocksa lyssnat pa nagot avsnitt av Queerycast med Cameron Esposito, men det ar val det. Conan O'Brien har en podd nu, sa man kanske ska lyssna pa det. Sa har en bekant borjat en nyt podd sa man far val kolla in det ocksa.
Låt på huvudet just nu?
Helt tyst dar uppe for tillfallet.
Är du en ringare eller smsare?
Ringare egentligen. Jag tycker det ar fortara att ta det over telefon. Liksom om man forsoker planera nagot med en anna person, da blir det ju mycket lattare att saga ut allt pa en gang. SMS far jag inte, men alla verkar kontakta mig pa messenger. Sa det blir val mer "sms."
När går du och lägger dig?
Forsoker lagga mig runt 10-11. Ibland blir det tidigare.

Vad är det modigaste du gjort?
Flog over till andra sidan jorden for att jag hade en kansla att han den dar "the one" fanns dar :D Och sa visade det sig vara sant, sa jag packade vaskorna 1,5 ar senare och flyttade till San Diego.
Har du någon gång åkt ambulans?
Nej.
Har du haft urinvägsinfektion någon gång?
Ja, och det hander bara nar jag glomt att ga pa toa efter sex, sa nu glommer jag aldrig.
Hur många kuddar sover du med?
En.
Äter du några vitaminer/kosttillskott?
Nej, men jag borde sakert gora det.
Vad läste du för språk i gymnasiet? Vilka språk kan du?
Laste inga sprak i gymnasiet, men laste tyska fran trean till nian. Jag kan engelska, finska och svenska flytande, tyska ok, lite spanska och lite rysska. Laste bade spanska och rysska nar jag gick i skolan har.
Vad har du för ringsignal på telefonen?
Ingen eftersom den ringer inte.

Go to-mat som alltid är gott?
Nagon pastaratt. Alskar snabba pastaratter med mycket smaker. Brukar slanga i lite av det man har i kylskapet. Brukar bli feta ost, korsbarstomater, vitlok, osv. Sant dar gott. Och sojafarssas!
Hur ofta tvättar du håret?
En gang om veckan. Helst lagger jag schampoot i haret medans jag ligger i badet, och tvattar det senare. Forsoker behalla haret sa silvrigt/vitt som mojligt!
Hur uppvaktar man dig?
Med mat och godsaker :D Robert brukar tanka pa mig i affaren och sa koper han nagot som han tanker jag kommer att gilla. Tycker det ar gulligt och effektivt :D

No comments:

Post a Comment