Friday, April 24, 2015

(Pip)peli Perjantai!

Hohoho. 28-vuotiaana viela heitellaan tallasia kyrpavitseja. Anteeks kun oon vahan tallanen kulli. MUTTA! Oon hilpealla tuulella ja innoissani koska tanaan on peli-ilta kaverin luona! Ja ette tiedakkaan kuinka oon kaipaillu vahan jotain vaihtelua ja tuntuu etten koskaan nae kavereita trivian ulkopuolella. Ei siina kauheesti kerkee vaihdella kuulumisia tai heittaa lappaa tai juoruta kun yritat keskittya kysymyksien vastailuun. Mutta tanaan on peli-ilta ja kaveri on luvannut taas kattaa vuosisadan herkkupoydan (kuten hanella on tapana tehda; taa on niinku maailman paras emanta :D) ja Cards Against Humanity saa luvan taas paljastaa etta jokaisessa meista asuu pieni loukkaavan huumorin ammattilainen. Ihanaa paasta hengailemaan ilman mitaan trivia paineta jotka huohottaa niskaan :D Oon koko viikon ootellu tata! Robertkin tulee aikasemmin toista niin paastaan hyvissa ajoin paikoille, eika sitte tarvi valttamatta olla ihan kolmeen asti aamulla :D Ehkapa sen takia herasin niin virkeena ja ihan vapaaehtosesti jo 8.30 tana aamuna kun tiesin etta on tiedossa kiva paiva! Kavin heti suihkussakin ja en ees oo pyjamahousissa vaan ihan taysin pukeissa :D Kaupassakin olin jo kymmenelta aamulla. Piti hakea rotille jotain syomista kun loppu rotanruoka ja vasta huomenna on tarkotus kayda ostamassa lisaa (kun se maksaa dollarin per pauna, eli se on tosi halpaa. Ostan yleensa 10 paunaa. Silla ruokkii 5 rottaa melkeen 2 kuukautta. Vois ehka kylla kokeilla ostaa 20 paunaa.) Rotskuille tuli broccoli-kukkakaalipussi, pikkutomaatteja ja kolmea eri vauvanruokaa. Oli tyytyvaisen nakosta porukkaa! Nyt oon dataillu tassa ehka 1,5 tuntia niin vois taas tehdakkin jotain jarkevaa, eli pesta pyykkia. Sit sen jalkeen ajattelin heittaytya suoraan rottapuuhiin ja sit pitaa viela kayda hakemassa Robertille kaljaa ettei sen tarvi toiden jalkeen lahtee hakemaan. Mulla on ihan taysin koskematon six packi viela jaakaapissa joka saa luvan lahtea mukaan peli-iltaan! Tuli mieleen tosta Cards Against Humanitysta etta viime kerralla kun sita tuli pelattua niin jouduin selittamaan yhdelle kaverille etta mita heteronormatiivi tarkoittaa :D Siis tuon pelin tarkotushan on melkeenpa just se etta ollaan ihan kauheita, mutta ei meista kukaan oikeesti tarkota mitaan pahaa, tiedan ettei mun kaverit ajattele mitaan huonoa mistaan ihmisryhmasta tms. Paitsi tuo kenelle piti valaista mita se tarkottaa. Han kontrasi talla etta "ai siis niinku etta oletetaan etta ihminen on normaali? Kylla ma nain bissena oon mielestani ihan normaali :D Kayn koulua niinku taa heteromies kavi, mullakin on ollut toita, enemman itseasiassa kun talla hetskuaijalla, ja kummalla meista on se oma kamppa ja kullanmussukka kainalossa? ;D Niin etta kuule! Ei mitaan "normaali" juttuja nyt :D Ei siina pelissa nyt kuitenkaan muistaakseni oo mitaan niinkun mihinkaan tiettyyn ryhmaan kohdistuvaa, mut enemmankin just tollasia sanoja mita heitellaan nykyaan ympariinsa aika paljon. En yhtaan ihmettelis jos kohta pelista loytyis toi tumblr:ista kuuluisa "trigger warning" :D MUTTA! Ei nyt heittaydyta vakavaksi. Kiva nahda kavereita ja sellasta. Ja eilenki oli tosi mukava paiva; ma saan nykyaan syottaa letkulla lintuja ilman valvojaa :D Oon oppinu niin hyvin ja yks hoitajista sano etta naytappa miten teet sen, niin naytin, tein koko homman ihan itse ja han sanoi etta HIENOA! Nyt voit tehda sen ihan itse! Ja niinpa mina sitten laitoin letkua 3 eri pulun kurkkuun etta ne sai ruokaa :) Oon niin ilonen tasta saavutuksesta :D Ja siella oli muutenkin niin kiva olla eilen koska oli kiire ja paljon hoidettavia. Siis se ei oo tietty kiva etta on paljo hoidettavia koska paljon mielumminhan ne linnut olis siella luonnossa terveina jne, mutta onhan se kiva etta kun kerran paikalle saapuu niin on jotain tekemista! Ja sita kylla riitti eilen. Yks niista hoitajista nayttais luottavan mun kykyihin silla se oli kovasti lahettamassa mua lokkihommiin. Nyt tuli mieleen ettei kukaan varmaan vaihtanu niiden pyyhkeita :( Mutta ma tarkistin etta niilla oli ruokaa ainakin. Mut sellasta. Voisin oikeesti kirjotella eilisesti vaikka kuinka paljon ja yksityiskohtaisesti, mutta sit taa ei enaa ois siita peli-illasta niin etta jatanpa nuo hoitolapuheet jollekkin toiselle kerralle :D Nyt meen pyykkaamaan. Hauskaa perjantaita! Paitsi se on melkeen ohi siella. Eli hauskaa lauantaita sitten!

2 comments:

  1. mä oon ainakin niin tylsä ja tietämätön, että ymmärrän perus käsitteet bi, lesbo,homo,transvetiitti..mut sitten nää monimuotoisemmat asiat kuten aseksuaali on mulle aika vieraita. Toki tiedän mitä aseksuaali tarkoittaa, mutta mun ymmärrys ei tunnu riittävän siihen et voiko se käytännössä olla mahdollista? ilmeisesti voi.. mutta entäs voiko aseksuaalilla olla silti perheenperustamis vietti?? ehkä poikkesin raiteilta, mutta tosiaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kylla se voi olla :D tunnen ite pari acea :) ja tottakai niilla voi olla :D mutta se on just sillon vaan sellanen lisaantymisentunne, ettei niita muuten sitte kiinnosta mitkaan seksihommat. mut just se etta ois oma perhe. koska siis kyllahan aseksuaalit rakastaa siina missa muutkin, mut se seksikiinnostus puuttuu :D

      Delete