Saturday, April 18, 2015

Garr roko.

Kyllapa tympii tama bloggen. Tai kun just se kun ei koskaan tieda kuka tata lukee, ja ei nyt oo mitaan kirjoteltavaa, ellen ala kirjottelemaan jotain supervakavia, mutta pitaa olla oikeanlaisella tuulella etta viitsii kirjotella sellasia :D Ja sitte jos laitan liian monta tekstia perakkain niin hukkuu jotkut joihin on kaatanut koko sydammensa tyyliin ja silleen, eika se oo kauheen kiva kirjotella blogia jonka tarkotuksena oli just raottaa sita elamaa taalta kaukaa, jos ei sita enaa kovin moni lue. Ja sitapaitsi mulla on ollut kauhee hinku viime aikoina kirjotella ruotsiks, mut en viitti alottaa ihan uutta blogia sitavarten, koska sille olis viela vahemman lukijoita :D Ja taalla kommentoi vaan yks lukija muutenkin :D Tai ois kiva joskus lukea muitakin kommentteja. Mutta taa blogi on ehka vahan tylsa niin en ma yhtaan ihmettele :D Ja sitapaitsi oon ite maailman surkein kommentoija niin ymmarran jos ei kauheesti innosta.

In a nutshell mita tapahtuu: ei mitaan. Rottii, vahan kaljaa siella sun taalla, siivoushommia ja laksyjentekoahdistusta. Ei mitaan erikoisempaa. Mun tekee mieli vegesushia, sita sellasta missa on japanilaista basilikaa paalla.

No err he uslit.

4 comments:

  1. mä luen joka kerta kun tulee uus :) tää on mun bloggerilukulistalla ni näkyy aina ne uudet siinä. mulla vaan ei oo koskaan mitään kommentoitavaa mut sun juttuja on kiva lukea :) ja kirjota vaan ruotsiks, kylhän nyt suomalaisen lukijan pitää siitäki jotai ymmärtää :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla bloggeri paivittaa tosi hitaasti sita ku joku on kirjottanu jotain, niin meen aina suoraan niitten blogeihin lukemaan :s No ehkapa ma heitan aina sillon tallon vaha ruotsinkielta ;D luulis nyt etta joo jotain ymmartais :D

      Delete
  2. myönnän ihan suoraan etten vaan jaksa koskaan kommentoida mitään -__-

    ReplyDelete
    Replies
    1. waah waah waah ;D no sulla nyt on baby muutenki roikkumassa kasivarresta ku oot koneella etten nyt kauheesti odottele mitaan :D

      Delete