Monday, August 18, 2014

Tasta se lahtee!

No niin! Tulihan sita "luksusta"! :D Robert loysi juustoa joka oli halvempaa. Taalla ostetaan yleensa valmiiksi siivutettua juustoa, mutta jos ostaa palan niin se on halvempaa. Meilla kun on nykyaan juustohoyla niin voidaan alkaa saastamaan rahaa juusto-ostoksissa ;D Ja eilen toi Robert ison pullon jaateeta, kun ajatteli etta olisi varmaan valilla kivaa juoda muutakin kun vetta. Nainhan se on. Itse en ole vesi-ihmisia ollenkaan, en pida vedenjuonnista, mutta kylla sita menee gallona joka paiva. Kyllastyttaa vaan jos jaakaapissa ei ole mitaan muita vaihtoehtoja :D Sitapaitsi, San Diegossa on tosi pahaa vetta. Tanaan olen menossa kuuden tunnin vuoroon Humane Societylle. Toivottavasti siella on joku kiva tanaan, joku niista tyypeista kenelle juttelen aina joskus. Siella voi aika kayda pitkaksi tosi helposti. Mun pankkihomma selvisi, ja hauskinta on, etta loysin mun edellisen kortin olohuoneen poydalta :D Siina se oli ollut koko taman ajan. Mutta sille en ollut saannut sisaankirjautumiskoodia, joten parempi kayttaa tata uutta silla sain siihen itse valita uuden koodin ennen kun se lahetettiin tanne. Aika nopeeta tuli! Olin ilmeisesti mailaillut vaaraan paikkaan ensin. Nyt tiedan paremmin :) Mulla alkaa huomenna koulu, eika kiinnosta yhtaan. Niinkun asiaan kuuluu :P Luen pari kurssia uusiksi, ja sitten otin itselleni yhden uuden kurssin, koska mikaan muu ei sopinut haluamaani aikatauluun. Loysin eilen kun siivosin uskonnonkurssin tehtavakirjan, joten ei ainakaan tarvi ostaa sita uusiksi! Mulla on uutisraportoinnin kurssinkin kirja viela tallessa, mika on hyva, koska se oli ihan helvetin kallis enka todellakaan haluaisi ostaa sita uusiksi! Toivottavasti tama kurssi on vahan erilainen kun se minka otin aikaisemmin eri opettajan kanssa, silla en todellakaan halua tehda sita uutistenlukemistehtavaa....Kamera ei ole kaikkien ystava (vaikea kuvitella etta aikoinaan juoksentelin isani videokameran perassa huutaen "filmaa muaki!") Ahdistaa ajatella koko tehtavaa. No se selviaa sitten huomenna etta mita kurssiin sisaltyy! Kiva kuitenkin etta on tekemista. Tanaan vapaaehtoishommia, huomenna koulua, keskiviikkona varmaan vaan siivoan, torstaina koulua ja perjantaina siivousta. Lauantaina mennaan Robertin kanssa kierrattamaan meidan vanha tietokone ja tolkit, ja sitten jos on viela jotain siivottavaa (varmasti on) niin sen voi hoitaa siina paivalla. Pitaa myos silloin kayda kaupassa. Sitten siina joskus yhdeksan jalkeen saakin lahtea kohti lentokenttaa, hakemaan Tyttia!!!! Mua ehka vahan jannittaa :D Vaikkei nyt ole silleen oikeasti mitaan jannitettavaa, mutta onhan se nyt jannaa kun tapahtuu jotain normaalista poikkeavaa, niinkun se etta tulee paras ystava kaymaan <3 Sunnuntaina ollaankin heti sitten lahdossa Universal Studiosille! Ja sitten ens viikonloppuna on ne festarit missa kaydaan Robertin kanssa joka vuosi. Apua, kuvittelen vaan nyt sita hetkea kun nahdaan Tytin kanssa ensimmaista kertaa yli vuoteen lentokentalla ja kaikki on jannaa ja hauskaa ja iloista :D Viimeksi kun Tyttia nain, olin itse Suomessa. Se oli tammikuu 2013, ja vietin kolme paivaa Helsingissa Tytin luona, ja sitten suuntasin meidan molempien kotikaupunkia kohti viikoksi.Olen miettinyt etta missa paikoissa pitaa kayda syomassa, missa olisi kiva kayda kaljalla, mita kaikkea muuta kivaa tehdaan. Ollaan menossa Las Vegasiinkin! Kivaa. Suuri kiitos siis isovanhemmilleni jotka vahan avustivat <3 Muuten en olisi pystynyt tekemaan paljoa, ilman etta olisi Robertin omat hauskanpito rahat loppunet kesken. Mulla oli itsellani tililla vain 5 dollaria, koska opintotuki loppuu aina kesan lopussa eika sielta ole viela kuulunut mitaan. Joten voitte kuvitella kiitollisuuteni talla hetkella! Pitaapa muistaa lahettaa heille uusi kirje. Kirjoitan isani vanhemmille kirjeita joka kuukausi :) He eivat vastaa, mutta se ei minua haittaa. On kiva lahettaa kuulumisia, ja he kuulemma arvostavat kirjeitani todella paljon. Joskus on kiva vaan kirjotella :) Tallaista talla kertaa. Mun taytyy menna pesemaan hampaat ja laittamaan tukkaa jotenkin jarkevasti. Ehkapa Tytti vois varjata mun hiukset sitten kun on taalla? :D Hyvaa alkavaa viikkoa, ja teille koululaisille (niinkun mun aitille :D) hauskaa alkavaa lukukautta :)

No comments:

Post a Comment