Tuesday, August 5, 2014

Koyha ja sen huvit.

Eilen kaytiin vahan keikkailemassa! Keikka jarjestettiin jonkun tyypin treenikampassa joka sattui olemaan hanen talon pihalla. Oli ensin aika "noloa" ilmaantua paikalle, jarkkaaja kertoi meille etta oltiinkin ainoat siella keta han ei tuntenut entuudestaan. Mutta oli hyva keikka! Varsinkin Kepi Ghoulie kuka heitteli ilmapalloja ja serpentiinia! Olisipa joka keikka sellainen :D Oli kivan intiimi keikka, Robertin toive soitettiin ja mun toiveella paatettiin keikka :) Ja Dog Party, bandi joka koostuu kahdesta teinitytosta, siskoista, oli taas niin kova. Teinityttojen musiikkiunelmille usein nauretaan, niin musta on tosi tarkeaa ja hienoa etta on tallainen bandi, ja viela menestyva sellainen. Olisipa mun teiniaikoinakin ollut joku tallainen bandi. Meillehan naurettiin koko ajan (kunnes me sitten soitettiin ja siella oli pari leukaa lattiassa ;D) Hyva keikka! Ja aika kiva etta se oli jonkun kotona. Ja siella oli koira :D Kulutin viimeiset kateiseni, eli viiden dollarin setelin, kaljaan. Ostin kaksi isoa tolkkia halpaa kaljaa. Nyt ei muuhun ole varaa :D Ja koska eilen soin vain pari hapankorppua ja pienen mikroaterian, muistin etta minka takia halusin pitaa taukoa naista kaljahommista, silla tanaan on inhottava olo mahassa. Jos soisin enemman niin ei olisi ongelmaa, mutta ei ole varaa ostaa kunnolla ruokaa talla hetkella niin pitaa elaa silla mita on jo kaapissa. Huoh. Tanaan Robert meni pitkasta aikaa iltavuoroon, koska han joutuu tuuraamaan jotain tyyppia. Se tarkoittaa sita etten saa varmastikkaan mitaan aikaiseksi tanaan. Tosin olen kaverin kanssa menossa kauneusliikkeeseen katselemaan vahan hiusvareja. Mun pitaisi itsekkin varjata uudestaan hiukset mutta jos et pysty ostamaan kunnon ruokaa niin sitten et kylla pysty ostamaan hiusvariakaan :D Saan vihdoinkin ne mun ihanat elukat kotiin jotka on ollut mun kaverilla sen takia kun niita en ole viitsinyt pyoralla kayda hakemassa :D JEE! Sitten aloitankin mun erikoisuuksien kabinetti-projektin! Jos nyt keksin kaikelle muulle paikan jostain. Meilla ei kirjahyllyyn meinaa mahtua enempaa kirjoja, ja mun kaikki askartelujutut pitaa saada jonnekkin. Meilla on yksi kenkalaatikko mihin ne voisi laittaa mutta saastan aina noita kenkalaatikkoja etta sitten kun on aika hyvastella rotta, on sille lepopaikka. Pitaa nyt vahan katsoa. Olen kuitenkin aika innoissani tasta projektista! Baarikaapillekkin on nyt sitten vaan keksittava joku parempi paikka. Mutta eikohan tama kaikki jarjesty jotenkin! Asiasta toiseen, teinpas muuten lattyja toissapaivana! Ihan niita Suomalaisia mita kotona on tehty. Oon ihan alyttoman huono kaantamaan yhtaan mitaan pannulla, niinpa niista tulikin enemman sellaisia latyn palasia mita sitten joutui haarukalla syomaan, mutta hyviltahan ne maistuivat kuitenkin! Ja tanaan ajattelin tehda pinaattikeittoa. Kuten jo tassa on mainittu pari kertaa, olen aika koyha talla hetkella, enka edes tajunnut miten paljon kaikkea voi tehda jos on kotona munia, maitoa ja jauhoja. Sain tehtya latyt, ja niita on viela pari, ja nyt voin syoda pinaattikeittoa pari paivaa! Jauhoja meilla on aina, mutta pitaa ilmeisesti alkaa useammin ostamaan maitoa ja munia. Halpaa ja hyvaa. Aika Suomalaispainotteista ruokaa viime aikoina, kun oon noita hapankorppujakin syonnyt paivittain :D Mutta tallaista nyt talla kertaa. Erikoisuudet kotiutunut, keikkakivaa, ja Suomalaisia ruokia. Ihan mukavasti on viikko lahtenyt kayntiin!

1 comment:

  1. Ja leipää voi myös tehdä itte,esim sänpylöitä:)

    ReplyDelete