Saturday, April 5, 2014

Keskiviikon teksti.

Terveisia bussista. olen tassa matkalla kotiin parin tunnin intensiivisen raitiovaunuseikkailun jalkeen. olen ollut jokapuolella San Diegoa tanaan, tai ainakin silta tuntuu. kavin koululla pyorahtamassa koska kuvittelin keskiviikon olevan paiva jolloin voi tehda tuberkuliinikokeen. no eipa ollut. niinpa paatin etta kun kerran olen jo maksanut bussilipusta niin pitaa sille keksia kayttoa. menin toisella bussilla raitiovaunuasemalle ja siella nousinkin sitten ihan vaaraan vaunuun. piti menna keskustan kautta ostoskeskukseen, mutta paatepysakki olikin keskustassa niin jouduinvaihtamaan siella. Robertkin kerkesi kotiin sillavalin. Ihan kiva vahan nahda paikkoja missa en normaalisti kay ja kiva vahan talleen kulkea vapaasti, kun en kauheesti harrasta, mutta vahan kylla ottaa paasta etta tuli tuhlattua niin paljon aikaa johonki vaunussa istumiseen :D ostarilta kuitenkin tarttui mukaan 8 maalauskangasta ja uudet akryylivarit! nyt saan maalailla taas. olen kehitelemassa sarjaa tunteista jotka heraa kuvasta jonka valitsin mun museotehtavaa varten. kuulostaapa hipsterilta :P tanaan pitaa lukea kokeisiin ja vituttaa koska olisi kiva viettaa tama iltapaiva Robertin kanssa kun han kerran on kotona jo. aina kay nain. no ei voi mitaan, pakko kait se on tunkea nena kirjoihin. huomeniltana on muutenkin hauskanpidon aika, niin ei tanaan tarvi. mennaan katsomaan Dead Boysin kitaristia, Cheetah Chromea. en tieda hanen soolojutuista yhtaan mitaan, mutta ihan sama. Ollaan aika innoissamme siita etta paastaan samaan tilaan Dead Boysin jasenen kanssa :D mut nyt oon melkeen mun pysakilla. moikka.

No comments:

Post a Comment