Saturday, April 12, 2014

Kemut ja munat.

Morrrrjens! Taalla on ollut vahan hiljasta. Tai siis kun yleensa kirjottelen aika paljon. Ollaan kayty pelihallissa taas jonkun verran ja Robert voitellut niita palkintoja sielta. Ollaan myos oltu kuitenkin aika paljon kotona, ja katseltu the Officea. Hyvaan sarjaan kun on niin helppo uppoutua eika siihen kyllasty koskaan. Toissapaivana tormattiin viinakaupassa kahteen Ruotsalaiseen, ja aloin sitten juttelemaan heidan kanssa ja he kutsuivat meidat bandinsa keikalle seuraavana paivana. Oli ihan kiva keikka, vaikkei nyt ehka ihan meidan tyylista. Mutta olin ihan positiivisesti yllattynyt! Bandin nimi on Movits! Jos ketaan kiinnostaa. Paastiin sisaan ilmaiseksi kun meidat laitettiin vieraslistalle. Ou jee. Kavipa muuten niin myos toissapaivana, etta kun oltiin kavelemassa kioskille, niin 2 jotain taysaaliota tulivat ruinaamaan Robertilta tupakkaa. Kavivat oikeen suoraan naaman eteen, ja vaikka kuinka Robert sano etta EI MULLA OLE TEILLE TUPAKKAA, niin naa 2 vaan jatkoivat sita ruinaamista. Toi etta ruinataan ja ei osata tajuta etta ei tarkottaa ei on jo torkeaa, mutta se etta kaydaan oikeen naamalle tuolla tavalla on viela torkeempaa. Minahan en sitten jaksanut katella tuollaista paskakaytosta niin huusin ensin sielta vieresta etta SORI NYT VAAN, MUTTA OOTTE IHAN HELVETIN TORKEITA. Pojat kaantyivat muhunpain ja esittivat typeraa. Tai en tieda, olivat varmaan oikeesti vahan typeria. Tai ei edes "varmaan", vaan olivat ihan oikeasti typeria. Marssein sitten siihen poikien keskella ja toistin itseni. Etta on ihan helvetin torkeaa kayda naamalle tuolla tavalla. Menin viela itse siihen sen yhden naaman eteen etta onko taa nyt kivaa, kun joku tulee sulle talleen naamoille? Vaittivat etta skitsoon turhaan, mutta jatkoin siina sita samaa linjaa. Lopulta heitin maailman pienimman tupakantumpin sille jatkalle. Ota siita, sanoin. Ei siina ollut mitaan poltettavaa edes, eika oikeesti olisi pitanyt antaa edes sitakaan. Ei ahdistelulle saa antaa periksi. Mua otti niin paasta tollainen kaytos. Huusivat viela jotain etta "sori jos sun poikaystava ahdistu" ja huusin etta TOI ON MUN AVIOMIES JA MA EN KATTELE TALLASTA KAYTOSTA. Joku autossaan istuva nainen sano etta hyva vaan kun puolustin. Olivat kuulemma nahneet kun naa 2 olivat ahdistelleet autossa odottavia tyyppeja siina parkkipaikalla. Arsyttaa vielakin kun ajattelen. Robert oli sita mielta etta hanella oli tilanne hallussa, mutta ei se kylla musta nayttanyt silta :P Ma vaan toivon etta muut tekisivat samoin. Tosin Robert on sanonut etta sen mielesta on kiva katsoa kun naytan aijille kenella on isoimmat munat :P kun oon kuulemma niin hyva pitamaan puoleni :D Otan sen tietysti kohteliaisuutena! Mutta ei siita sen enempaa. Tanaan pitaa menna Robertin siskon tyton synttarikemuille. Toivon etta siella on jotain hyvaa ruokaa :D Ja huomenna on meidan 1-vuotis haapaiva! Jee! Tosin meilla ei oo mitaan suunnitelmia. Nyt kun juttelin tassa vanhempieni kanssa asken skypessa, niin tajusin etta ei niita suunnitelmia tarvikkaan olla. En tieda miksi joskus yritan olla kun muut parit, kun jo tiedan ettei me olla yhtaan sellaisia. Me ollaan aika samanlaisia kun mun omat vanhemmat, parina siis, ja siksi musta mulla on aina ollutkin vahan kuulimmat vanhemmat kun muilla (ei siis pelkastaan siksi etta he ovat juuri mun vanhemmat ;D) kun kaikki ei ole niin perinteista ja alloromanttista jne. Ja mun siskonikaan ei ole yhtaan sellasen siirappiromantiikan arvostaja. Ehkei meidan suvussa vaan olla sellaisia :D osataanhan me olla romanttisia, ehka me vaan ollaan eri tavalla. Mun vanhemmat olivat unohtaneet oman 1-vuotis haapaivan ja lahtivat nakkikioskille kun sitten lopulta muistivat. Taa kuulostaa jo enemman meilta :D Etta ehka me vaan juhlistetaan olemalla vaan. Arsyttaa kun ymparilta kuulee just sellasta etta "ai etteko te viettanyt mitenkaan?!" Sama asia joka Ystavanpaiva. Taallahan se on enemman paripainotteinen kun Suomessa, ja aina joku saa melkeen sydankohtauksen kun kuulee ettei me vieteta. Oletetaan etta kaikki parit varaavat yhden paivan vuodessa milloin kohdella toista rakkaudella, vaikka sen pitaisi olla niin joka paiva. Meni vahan synkistelyksi. Mutta ikava kylla, kun sun kaveriparit on tehty samasta muotista niin saa kuulla huomautuksia siita miten erikoinen olet jos et kayttaydy samaan malliin. Mulla on nyt kevatloma, yli viikon. Ja olen varannut sen takia paljon tyovuoroja. Oon maanantaina 12-4 toissa Project Wildlifella ja tiistaina 8-12 samassa paikassa. Perjantaina teen tuplavuoron Humane Societylla. Ajattelin hyodyntaa tata lomaa siihen! Haluaisin myos saada pari muutakin asiaa aikaiseksi nyt lomalla, esim. maalata lisaa (kun kerran olen nyt taas aloittanut) ja kirjottaa kirjeita. Oon vahan jaljessa, mulla on varmaan joku 4-5 kirjetta kirjottamatta, ja pitaa mun isovanhemmillekkin laittaa postia kuvien kera! Keksittiin Robertin kanssa etta ehka mun fammu muistaisi mut paremmin jos muistuttaisin itsestani saannollisesti. Hanella on Alzheimer, ja koska asun niin kaukana, pelkaan etta han ei pian muista minua. Mutta sellaista nyt tanne, lomailuun. Taalla on hyvat kelit lomailua varten. Nyt taytyy pesta rottien hakit ja sitten hypata suihkuun nopeaa niin keretaan Robertin kanssa sitten katsoa tuo uusin Disney-leffa ennen niita kekkereita. Hauskaa tulevaa paasiaisviikkoa!

No comments:

Post a Comment