Friday, November 13, 2015

Terveisia hiljaisuuden keskelta!

Heipa hei. Veckans bejb saa nyt jaada tauolle koska en jaksa/viitsi toissa alkaa googlaileen toisten larveja jne. Ja jos en saa sita laitettua samana paivana joka viikko niin mua alkaa vituttaa koko homma :D

Paska viikko. Yks tyopaiva koko viikolla. En tiia miks. Ja nyt kuulostaa silta etta ens viikollekki on vaan yks paiva. Haluaisin kysya et miks ihmeessa. Mietin etta oonkohan nyt tehny jotain vaaraa tms? Just viime viikolla hehkutettiin sita etta omistajat tykkaa musta tosi paljon. Pitaa varmaan vaan mainostaa sita etta oon vapaa koko ajan ja valmis toihin koska vaan. Tahan mennessa oon kylla tehny sen melko selvaks. Mut voihan olla et tulee toinenki tyo keikka. Eihan sita voi tietaa viela. Kerroin etta kaikki paivat kay paitsi keskiviikko, mut jos keskiviikko on paiva millon se ei haluu olla taalla niin sekin kay!

Mitas muuta? Ei oo vielakaan nettia tai puhelinpalveluja kotona, muuta ku se kotipuhelin. Ollaan keskiviikkosin menty kavereille kattoon Fargoa. Perjantaisin (jos oon toissa) Robert tulee mun kans hengaan toihin ennen omia toitaan ja katotaan uusin Heroes. Itseasiassa Robert lahti just ite toihin.

Rotilla on vielaki taiongelma, mutta nyt kun on taas rahaa niin ajattelin hakea niille meidan hoitajalta sita laaketta. Pitaa laittaa sille sahkopostia tanaan.

Eipa tassa oo oikeen mitaan muuta kerrottavaa. Joka viikko on aika samanlainen. Telkkaa...triviaa...toita. Rottahommia. Jne. Katottiin vihdoin se Inside Out. Se oli ihan hauska. Et sellasta. En oo kattonu Salkkareita viikkoon :/ Kun en oo ollu toissa. Eika mulla oo kuulokkeita niin en sit viitti menna kattoon niita mihinkaan kuppilaankaan. Hoh. Unohin melkeen koko sarjan, haha.

Ralph'sissa myydaan nykyaan niita hyvia "kanan" paloja mita ostin aina Ruotsissa. Tama tekee mut hyvin iloiseksi :D Tein "kana" Alfredoa eilen. Et sellasta.

Ei tassa nyt muuta. Elama on vahan tylsaa :D Pitais keksia jotain jannitysta elamaan :P Tosin tiistaina tayttaa mun kaveri 21, JESSSS :D Paasen vihdoin sen kans kaljalle :D Ettei tarvi aina istua meilla tai niilla ja mun ei tarvi enaa hakea kaljoja :P Ja sen synttarit on varmaan kivat. Jotain kivaa valilla. Kaikki tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiiiiin samanlaiselta koko ajan.

Etta elossa ollaan. Mikaan ei oo muuttunu. Paitsi etta oon hitusen rumempi koska trimmasin kulmakarvat huonosti, leikkasin otsatukan liian lyhyeks (niin nyt nakyy sit huonot kulmakarvat jotka on vaikee tayttaa) ja mun hiukset on huonot koska en oo jaksanu selvittaa takkuja niin ne on aina rumasti ponnarilla, joka paljastaa juurikasvun koska ei oo ollu varaa varjata hiuksia :D Ja sit naa alkaa nayttaan enemman ruskeilta -__-  Mut ei nyt jaksa miettia moisia. Hellurei vaan. Ensi kertaan. Ties millon se on.

No comments:

Post a Comment