Saturday, November 21, 2015

Ey Yo Captain Jack!

No mika ettei.

Onpa kiva etta taalla porraa lukijoita vaikka itse blogitar onkin kadoksissa most of the time :D Oon toissa tanaan, niin siksi taalla. Oon tosin kaynny pari kertaa netissa viikon aikana, tosin puhelimella vaan niin en oo viittiny kirjotella tai edes lukea kenenkaan blogeja kun nyt vasta kun oon oikeen koneella. Tahan mennessa ollu tosi tuottoisa tyopaiva, jo seitteman kauppaa tehty, ja kello on vasta 3! Ulkona on myos yli 30 astetta lamminta, ja mulla on kuuuuuuma taalla putiikissa. Taa tuuletin kun ei hirveesti auta. Aurinkoki paistaa ihan tahan mun paalle. Ja mulla on tietenki sukkahousut jalassa enka viitti nyt alkaa ottaan niita pois paalta taalla tiskin takana koska nykyaan tossa on tollanen rako etta tanne taakse nakyy ikkunasta -__- Ennen ois voinnukki ottaa sukaboxunat pois paalta, ja oonkin.

Mitas muuta? Ei oo oikeen tapahtunu mitaan jannaa taaskaan. Samaa. Fargo keskiviikkosin. Jne. Ens torstaina on Thanksgiving. Robert on toissa, ja sen vanhemmat alkaa tietenki vinkumaan sita etten oo menossa sinne sillavalin kun Robert on toissa. Mut kun musta se ei oo millaan tavalla reilua etta syon kuumaa ruokaa sen perheen kans sillavalin kun se on toissa ja sit se saa pelkat jamat eika kukaan istu poytaan sen kans koska muut on jo syonny. Musta sellanen on ihan hanurista. Ma en tajua miksei ne voi ikina oottaa, vaikka ne tietaa joka vuosi etta Robert on toissa Thanksgiving'ina. Ne tietty aattelee etta istun masentuneena yksin kotona, mutta mahan en ole kasvanut kodissa missa vietetaan kyseista juhlapaivaa niin etta se on yks torstai siina missa muutkin :D Ainoa ero on ettei valttamatta paase kaljalle koska moni paikka on kiinni :'((( No ei vaan. Ei oo nyt hetkeen ollu mitaan kaljalle meno suunnitelmia koska rahat on vahissa ja maki saan nyt pelkastaan 80 viikossa ku nyt oonki vaan paivan viikossa toissa, mika hieman vituttaa, mut ei varmaan kannata mukista. Pistaa jemmaan joka viikko kaheksankymppia niin siinahan on ihan kivasti rahaa. Vituttaa vaan kun sita oli yhessa vaiheessa enemman. Sano kylla et joulun aikaan sais olla enemman toissa, et sehan ois ihan helvetin hyva homa :D Oon tassa napyttelyiltani myynny ihan hirveena kaikkee, etta toivottavasti omistaja nakee miten hyvin oon homman hoitanu tanaan ;D

Meilla on yks joulusukka jo laitettu roikkumaan. Ollaan jopa mietitty jos taytettais ne sukat. Oon keksiny jo pari pikkulahjaa Robertin sukkaa varten! Esim. kymppi Belching Beaveriin, lempikarkkeja, viis dollaria Jack In The Boxiin, minipullo lempi viskia, jne. Kaikkee tollasta kivaa! Sellaseen nyt kuitenki on varaa. Robertilla tulee bonukset kohta, saadaan maksettua kaikki myohassa olevat laskut ja ehka meilla on sit netti kotona ja kannykatki pelaa.

Katoinpa ensimmaista kertaa melkeen kahteen viikkoon Salkkarit! Olin vahan pihalla. Jessica tosin selitti tapahtumat. Ei ollu kylla ku aika yksinkertanen selitys etta "se teki niin ja taa teki nain" ja silla selvis sit miks asiat oli niinkun oli tassa jaksossa :D Ei oo kylla kauheen vaikee paasta takas karryille kun on kyseessa Salatut Elamat :P Vois varmaan olla kattomatta kokonaisen vuoden ja silti paasta karryille.

En nyt turise tassa sen enempaa. Ai joo muuten, rottien taiongelma on ratkaistu! Keskiviikkona haettiin tailaaketta :) Nyt kelpaa lasten taas olla! <3 En oo kauheesti nahny niitten rapsuttelevan, mutta niita munia on viela niitten turkissa. Mut nekin irtoaa kohta, onneks! Mun kasi on ihan raadeltu koska Fester ei tykanny kylvyssa kaynnista :P Mut niin. Et jotain hyvaa sentaan valilla :D

Morjens.

No comments:

Post a Comment