Tuesday, March 3, 2015

Paivan kuulumiset.

Olipas rankka ja ikava paiva tanaan. Ei kauheesti auttanut etta ulkona oli tosi kylma ja satoi melkeen koko paivan. Taalla sisallakin on aika kylma. Mulla ei oo puhtaita lampimia pyjamahousuja niin taytyy kulkee kylmat joogahousut jalassa :P Niin ja ne mun ihan tavalliset housut, nekin on likaiset. Lemppari pyjamahousuille ja tavallisille housuille kavi niin etta Thomasilla kavi vahinko sen viimeisina paivina, ja mun housut oli sitten molemmilla kerroilla se vastaanottaja :/ Mua harmittaa vahemman se "vahinko" ja enemman se etta ne oli Thomasin viimeiset paivat ja etta se oli niin huonossa kunnossa etta kavi niin, kun muuten se ei ollut yhtaan sellanen kakkija/ruikkija. Se oli niin sisasiisti pieni mies <3 Kyllapa on ikava sita. Ihan jarkyttava. Ihan kun joku ihminen ois kuollut. Mulla oli kokeet tanaan. En tieda miten meni, koska unohdin lukea. Kait ne ihan ok:sti meni, ei se materiaali musta ollut niin vaikeaa. Mun kirjoituskurssin opettaja oli kiva ja antaa mun palautta tan paivan laksyn keskiviikkona, koska en ollut siella viime keskiviikkona. Oon syonnyt tosi huonosti tanaan ja se tuntuu mahassa, muttei oikeen ruoka maistu. Aika huonosti on maistunut viime aikoina. Ei mulla kylla nyt ole varaa oikeen ostaakkaan ruokaa, enka tiia onko Robertillakaan laskujen jalkeen. Spagettikausi taitaa alkaa nyt sitten taas! Aloin lukemaan uutta kirjaa. Sita on kiva lukea, mutten kylla oikeen osaa paattaa etta pidanko siita vai en. Luen nyt vaan kun on kivempi olla jossain muualla valilla kun oman paan sisalla. Kylpy ja kirja - se on hyva yhdistelma! Otin gin and tonicin kaveriksi kylpyyn. Siita tuli surullisempi mieli, etta se suunnitelma sitten hieman epaonnistui :D Robert on ollut huonolla tuulella koko paivan. Se ei saannut vaihdettua tyovuorojaan niin silta jaa kaverin polttarit lauantaina. Oon ite menossa, tosin en niihin polttareihin, mutta samaan paikkaan, eli Best Coast Beer Festille. Sain lipun synttarilahjaksi. Inhottaa. Toivon nyt etten olisi saannut koko lippua. Pitaisi soittaa elainlaakariin, mutta ensin pitaisi saada lainattua kymppi jostain etta on varaa. Cornelialle kuitenkin maarataan kaksi eri laaketta, ja muistan etta se on aina kuuskymppia. Toivottavasti ei mee tili taas sitten miinuksen puolelle. Mun pankki on niin vittumainen etta ne rahastaa siita jos menee miinukselle. Huomenna saa maksaa kurssitkin! Tai puolet siita maksusta. Sit voi hakea todistuksen! Ja kaikkee muuta sellasta. Mitas muuta? No eihan tassa nyt oikeesti oo kauheesti kuulumisia :D Hiukset nyt jo menny ikavan variseks. Harmi ettei voi varjata niita nyt hetkeen. Jaa'a. Pitais vahan kirjotella kirjeitakin tassa. Oon mun suuresta vastaamattomien postien kasasta kerennyt vastata vaan kahteen tahan mennessa. Tai kerennyt ja kerennyt. Pikemminkin jaksanut. Jos on hetken hyva mieli niin on hyva tehda pois kaikkea mika on jaannyt. Tanaan tuli postista lappu etta mun vanhempien lahettama paketti on tullut! Varasin redeliveryn, eli tuovat sen uudestaan tassa joku paiva. Varasin sen huomiselle, mutta kokemuksieni mukaan sita pakettia ei koskaan tuoda seuraavana paivana uudestaan, vaan siina saattaa menna paiva tai kaks. En vaan jaksa hakee sita postista kun siina lukee mun miehen sukunimi ja mulla lukee henkkareissa oma. Jos ne sit annakkaan sita mulle kun ei nimi matsaa papereissa? Parempi siis etta tuovat! Ja jos se onki painava? Mulla ei oo pyoran renkaissa ilmaa, niin en voi heittaa sita pyoran koriin. Joutuisin kavella kotiin kantaen pakettia. En tieda mika pointti oli nyt tulla kertomaan paivan kuulumisia, kun ei niita ole varmasti kenenkaan kiva edes lukea. Teki vaan mieli kirjottaa jotain, enka viitsinyt alkaa kirjottamaan mitaan sen syvempia tuumailuja tahan aikaan yosta. Teinpa muuten niillekkin tagin, eli tuumailuja :D Kun oli se karva-postaus ja se queer-juttu ja kaikkee, ja lisaa on kuitenki tulossa. Jospa ma nyt lahtisin tasta nukkumaan. Voisin koittaa tehda itelleni brunssia huomenna. Sellasen koyhan version :D Eli aattelin tehda pussimuusista potato pancakes juustoraasteella ja sitte heittaa siihen viereen sunnyside up munat ja english muffinit. Toivottavasti huomenna ei sada. Ei silla etta oisin menossa mihinkaan, mutta piristaahan se vahasen jos ulkona on kiva ilma. Voin kertoa etta taman paivan keli teki kylla tehtavansa. Ai joo, ja myohastyin bussista. Robert joutu viemaan. Mut ei se sillon ollut viela huonolla tuulella. Oi voi. Vaikea tsempata kahden henkilon edesta. Tallasta tanaan. Nyt alkaa oleen kylma kun tassa kykkii, etta nuo sangyn fleece-lakanat ja takki alkavat kuulostaa taivaallisilta :D Fleece-lakanat on kuulkaa ihan maailman paras juttu. Robertin aiti osaa naa joululahjahommat ;D JAAA siita tuliki mieleen et kokeilin vihdoinki mun sahkovatkainta eilen! AI ETTA ku toimii hyvin! Siis ihan upee vekotin. Tein peanutbutter cookies. Ehkapa teen niita huomenna taas. Oli hyvaa. Mut nyt meen kylla noihin unelmalakanoihin ennen ku suunnilleen kuolen tahan. Hauskaa tiistaita. Ps. myohastyneet onnittelut mun mammalle, kuka taytti tanaan huikeat 50 vuotta <3 Se on sellanen forever young hahmo.

1 comment:

  1. Piristystä ja aurinkoisia ajatuksia teille molemmille!<3

    ReplyDelete