Saturday, March 7, 2015

Aurinkoa pain!

NO NYT kuulkaas! Kelkka alkanu kaantymaan kohti aurinkoisempia maisemia! Tanaan kayty asioilla, eli paastin vihdoinki viemaan Cornelia elainlaakarille. Siina meni mun viimeset vahaiset rahat, ja piti teha joku maksusopimus kun ei ollu varaa maksaa koko kayntia, mutta puolet ainaki saatiin maksettua yhella kertaa, etta kunhan tuodaan loput ennen kuun loppua nii ei oo mitaan hataa. Antoivat meille taman tilaisuuden koska ollaan tuttuja naamoja talla elainlaakarilla :) Cornelialla on nyt sitten taas laakkeet etta paranee "flunssa" taas :) Sit kaytiin heittamassa vuokra. Piti oottaa etta Robert sai palkan. Sinne meni seki palkka. Sit mentiin postin kautta, kun mulle oli tullu mun vanhemmilta paketti. Tuli karkkia Suomesta, isan bandin keikka DVD!! heijastimia (koska taalla ei myyda niita missaan ja on iltasin tosi pimeeta, ihan kesallakin) ja uus kiva huppari :) Tosin nyt ei oo hupparikelit, koska tanaan oli 29 astetta lamminta. Nyt taa ei ehka kuulosta mitenkaan super positiiviselta postaukselta, koska tassa vahan valiteltiin maksuista, mut nyt alkaa kuulkaa olla varaa maksaa tallasia :D Sain nimittain yllattaen viestin etta mun opintotukihakemus meni lapi!! Aika janna koska se tuli nyt perjantaiyona/lauantaiaamuna. Mut kuitenki! Mun keissi oli tosiaankin high priority ja ne oli ollut yhteydessa mun kouluun ja sellasta, etta en edes kerenny lahettaa niita mun papereita sinne :D Mut ilmeisesti se etta ne jutteli mun koululle teki hyvaa. Nythan ne tietaa kuitenki etta oon ihan oikeesti koulussa enka vaan yrita huijata rahaa. Onpa ihanaa etta jutut alkaa vaha pikkuhiljaa nayttaa hyvalta. Tassa kerettiin olla ihan helvetin koyhia :D Robertilla melkeen menny luotto pilalle. Onneks ei ihan kuitenkaan. Mut jos tallasta ois jatkunu pitkaan niin ois voinnu luotto menna pontosta alas. Robert saa palkkaa joka viikko, mut nyt viimeset pari kuukautta ei oo pystyny saastaan siita yhtaan kun en oo ite pystynyt auttaa laskuissa jne. Eilen just juttelin yhen kaverin kanssa tasta ja se sano etta "ootappa vaan, kylla se tulee sielta viela kohta." Sen sanoissa oli ilmeisesti jotain peraa :) Etta tallasta talla kertaa! Nyt juhlin oluella ja huomenna sit Best Coast Beer Fest! Jes! Nyt kelpaa olla :D

2 comments: