Tuesday, September 23, 2014

Ei kiinnosta.

Nyt tuntuu silta ettei mikaan oikeen kiinnosta. on ollut jotenkin hankala tarttua arkeen Tytin vierailun jalkeen, vaikka siita onkin nyt muutama viikko sitten. kouluun on ollut vaikea keskittya, olen katsonut vaan kuumeisesti Desperate Housewives'ia, enka ole jaksanut kotoa poistua muuta kun illalla baariin eksyessa. kuulostaa siis aika huonolta! veikkaanpa etta tuollainen tv-sarjan maratoonikatsominen on osasyyllinen siihen, silla siinahan sita laiskistuu! eika tuo kaljottelukaan varmaan ole hyvaksi. mutta toisaalta on asiat ihan kivastikkin, silla meilla on ollut tosi hyvat ja saannolliset nukkumaanmenoajat, eika mun ole enaa vaikea nousta koulunkaan aamulla! ja eilen olinhommissa PProject Wildlife'lla ja torstaina haastattelen mun lemppari elainhoitajaa sielta! eilen hoidin vaan puluja ja pikkulintuja. siella oli jonkun lemmikkipulu ja harmitti sen puolesta niin. itse halauisin lemmikkipulun joskus kun on paremmin tilaa. toiset haaveilevat tilavimmista kodeista koska haluavat lapsia. mina haaveilen niista koska haluan paljon elaimia :D koska linnut pitavat minusta, antoi pahantuulinen lemmikkipulu minun pitaa hanta kasissani :D mulla on selvasti potentiaalia naissa lintuhommissa. pitaakohan siita tehda ura? mutta palatakseni siihen miten mikaan nyt oikeen kiinnosta, tiedan sen menevan ohi. kun alkaa tekemaan noita "toita" taas, tulee motivaatio muuhunkin takaisin. ja mulla on enaa 2 tuotantokautta jaljella, joten sekin on pian ohi ;) niin ja rottienhan kanssa jaksan aina puuhailla, ja ruokaakin olen jaksanut tehda, joten ei tama niin kauheaa ole loppujenlopuksi :D

No comments:

Post a Comment